Forum kategorier

Bedømmelser, udfordringer og hundesnak

Bedømmelser, udfordringer og hundesnak

Medlemmer: 170
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
heej :D heej Mig og Balder vil meget gerne udfordres :D kom frisk og masser at masser af stemmer :D
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. maj 2013
Visninger:
558
Stemmer Hejsa. Vil gerne have nogle flere stemmer i mine udfordringer, så der kommer til at ske lidt (ikke nødvendigvis på min...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. jan 2013
Visninger:
1.535
Hej Nogle der vil lege lidt med nogle udfordringer ?? Jeg kan desværre ikke selv sende flere lige pt. VH Annika
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. jan 2013
Visninger:
378
Bedømmelser og kommentar synes det er laaaang tid siden vi har haft en stemme/kommentarrunde - så er der ikke nogle som vil være med til det?
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. okt 2012
Visninger:
412
Søger udfordringer :D Nogen der er friske?? Så udfordre gerne Chico :D Hvis i tør :p Jeg har også selv 2 ledige jeg kan sende :o))
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. maj 2012
Visninger:
654
Dyremishandling. Projekt hjælp. Mig og min valgte at skrive om Dyremishandling (Animal cruelty det er i engelsk og en projektopgave), vi har valgt og s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. maj 2012
Visninger:
1.094
Bedøm+kommentar og jeg gør 100% igen! Ja er i ikke søde at at kikke forbi sitta?? Så gør jeg det samme og jeg stemmer os i dine udfordringer hvis du os kom...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. dec 2011
Visninger:
540
Stemmerunde Havde indtrykket af at det er det gruppen er blevet lavet til? Så vi må hellere se at komme igang inden den her side gå...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. nov 2011
Visninger:
432
Mangler 4 stemmer For at nå 100 og tager selvfølgelig imod flere :) Hvem er frisk på en runde? Hvis i kigger forbi udfordringer så skri...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. aug 2011
Visninger:
635
Tak for medlemsskab... Bosse er frisk på nogle udfordringer og at give nogle. :O))
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. jul 2011
Visninger:
607
Stemmerunde Jeg er nyankommen til denne gruppe så det kunne være rart med en lille stemmerunde det kunne jo være der var nogle hund...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. jul 2011
Visninger:
475
Bedømmelsesrundte? Nogle der vil være med ? En bedømmelse og en lille hilsen til ens hunde ? :-) Jeg har alle mine hunde med ..
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. maj 2011
Visninger:
901
BEDØMMELSESRUNDE! :-) Vær med. - Jeg har Charlie med :)
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. maj 2011
Visninger:
544
Udfordringer! Hejsa alle!:D Eddy og Viggo trænger virkelig til udfordringer! ku i ikke sende alle dem i kan?
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. maj 2011
Visninger:
422
hvad med en aftenrunde..... i hinandens udfordringer..............længe siden synes jeg..........:o))
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. mar 2011
Visninger:
491
Nogle der er klar på lidt udfordringe ja jeg har selv nogle udfordringer og modtager alle (: nogle der er friske (det er kashmir der skal udfordres) (:
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. feb 2011
Visninger:
573
Ny og GOD gruppe Ja for alle der elsker konkurrencer/fototimer :-) har tænkt på at lave denne gruppe da der stort set aldrig bliver lav...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. feb 2011
Visninger:
582
Hvor meget er han vær? Kan i ikke kigge forbi Rico's profil? og komme med bud på hvor meget han er vær? Ville blive meget glad (:
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. feb 2011
Visninger:
601
tegninger kig forbi mine tegninger skriv i fotoalbummet hvad i syntes om dem=)
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. feb 2011
Visninger:
932
Labrador hvalpe til salg Vi har otte små labrador hvalpe til salg (: i må meget gerne kigge forbi dem! :D 3000 kr med alt i dem. chip, sundhed...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. feb 2011
Visninger:
2.311

Annonce