Forum kategorier

Border Terrier <3

Border Terrier <3

Medlemmer: 16
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Jeres Border Terrier :) . Heej :) Og velkommen til. Vi kunne jo lige starte med at fortæll noget om vores border terrier :-) Min hedder Be...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. feb 2007
Visninger:
561
Tilladelser :-) . Heej :-) . Jeghar nu givet jer tilladelse til at invitere border terrier ejere med til at være med igruppen :) Så b...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. feb 2007
Visninger:
487
Border Træf Hejsa hejsa Skal vi ikke snart lave et træf med vores skønne hunde? Hilsen Camilla
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. mar 2007
Visninger:
584
Trimmer i selv ?? Jeg er nysgerrig og vil gerne vide om i trimmer jeres hunde selv - og hvor i evt har lært det ? Jeg trimmer selv min...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. aug 2007
Visninger:
1.083
Border terrier paring.. Efter at have læst et indlæg på det "offentlige" forum om hvor meget en tæveejer giver han hunden for en parring, blive...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. sep 2007
Visninger:
873
Gravtræning - noget i bruger? Jeg er interesseret i at høre hvor mange af jer der har prøvet gravtræning - og hvor henne? Jeg var for et par uger ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. okt 2007
Visninger:
884
kom nuuu godt! Nu VIL vi altså se andre smukke bordere!! -og få noget skørt border-snak! Hvem er frisk i midtjylland?? Vi er og...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. okt 2007
Visninger:
593
min border fælder af H.. til ! hjælp. vores Tjavs fælderrigtig meget, jeg kan støvsuge og 2 timer senere er der igen hår overalt.. der er hundehår ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. dec 2007
Visninger:
3.170
Æv æv æv æv.. Jeg var naiv - ja jeg troede faktisk ikke vi så border terriere i hvalpe fabrikker i Danmark. Desvære kunne denne an...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. maj 2008
Visninger:
1.386
Varde Hej! ER der andre herfra der skal til varde d. 31.? (national udstilling DKK) jeg skal selv afsted med begge tæve...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. maj 2008
Visninger:
464
juniorhandling Hej alle:) da jeg skal til at deltage i junior handling ville jeg lige spørge om der er nogle der kan give nogle råd?...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. jan 2009
Visninger:
377
skue nogle der skal afsted på søndag
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. jan 2009
Visninger:
437
skue resultat det gik rigtig fint med bean:) han blev bedst i klasse bim og bedste han:)
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. feb 2009
Visninger:
478
parring ja nu har bean jo parret hans 3. lille tæve og det gik super godt :) men jeg ville gerne høre om jeres afering med jere...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. feb 2009
Visninger:
547
Hej alle sammen Jeg er helt ny her på HundeGalleriet, så vil bare lige sige hej og at jeg glæder mig til at bruge en masse timer herind...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. feb 2009
Visninger:
427
Kommer til at bide Hej alle sammen! har brug for et godt råd, eller en forklaring. Min Border på lidt over 1 år, kommer ofte til at bi...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. mar 2009
Visninger:
1.089
mig igen... Hunden gør Hej Gruppe :-) Har lige en anden ting jeg lige vil høre jer om. Når vi er ude blandt andre hunde (mere end 2) så gør...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. mar 2009
Visninger:
943
Lidt pral skal der vel være plads til. Jeg dyrker jo agility med mine to border terriere... Jeg er af nogle personer blevet opfordret til at søge om at l...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. apr 2009
Visninger:
480
For tyk ???? Hej Border-folk :-) Jeg har i dag fået afvide at vores hundetræner, at Morris vejer for meget. Han vejer lige nu 10,...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. jun 2009
Visninger:
659
Trimning af Border Terrier... Hej alle :-) Jeg kunne godt tænke mig, at begynde at trimme Morris selv... Er der nogen af jer, der kan anbefale et ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. aug 2009
Visninger:
1.528

Annonce