Forum kategorier

Vejen til en sund krop

Vejen til en sund krop

Medlemmer: 118
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Kampsport - erfaring? Hey alle. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at dyrke kampsport, både fordi det altid har fascineret mig og som et led i ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. nov 2011
Visninger:
665
Er lidt stolt af mig selv:o) Kender I det at man har et helt urealistisk syn på hvordan man BURDE se ud? Pga min fortid har jeg altid gerne ville væ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. jul 2011
Visninger:
498
Morgenmad/proteinrig ;) http://www.dr.dk/DR1/Aftenshowet/Artikler/2011/06/15123700.htm#.Tfmt-PvwLRw;facebook Vil egentlig bare sige, at gu vi...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. jun 2011
Visninger:
821
Hvad spiser I i løbet af en dag?:o) Godmorgen:o) Jeg ville lige hører jer sunde mennesker herinde om hvad I spiser i løbet af en dag?:o) Jeg synes mi...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. mar 2011
Visninger:
620
Oppustet?:o( Århh, kender I det når man er så oppustet at man føler man ligner en der er gravid(er jeg ikke:o)) Jeg ved simpelthen ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. jan 2011
Visninger:
1.015
så er den første uge nææææsten gået :) Hejsa :) Ja, som overskriften siger, så er den første uge her i huset gået i vores kostomlægning/vægttab.... Som ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. nov 2010
Visninger:
1.327
hvordann kan jeg hjælpe?? Hej Jeg er herinde af to årsager. Jeg tog 4 kg på i sommers, og har indtil videre tabt 1,5 og vil gerne tabe endnu 2...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. nov 2010
Visninger:
528
Kostplan Har I ikke nogle super gode råd til en nem og overkommelig kostplan?? Jeg er super dårlig til at spise grøntsager og fr...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. aug 2010
Visninger:
799
Arbejde og sund kost:o) Jeg arbejder om aftenen hvilket reultere i at jeg altid er sulten når jeg kommer hjem. Det ender som regel med at jeg s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. jul 2010
Visninger:
472
Hjælp til kost (langt indlæg) Jeg vil gerne lære at spise ordentligt.. Desværre er jeg forfærdelig kræsen, så jeg håber I kan hjælpe mig til nogl...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. maj 2010
Visninger:
1.250
Link til tråd om kornfri kost Jeg har oprettet en tråd i en anden gruppe - jeg ved ikke, om det er tilladt at linke til den? Men ellers skal jeg nok...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. maj 2010
Visninger:
915
Motion/fedtforbrænding Hjælp kære HG:o) Jeg føler mig lidt lost. Jeg har indtil videre et vægttab på 12kg og mangler 8kg mere. Mht kosten g...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. apr 2010
Visninger:
524
Opskrifter-aftensmad Hey allesammen Har I nogle super sunde og lækre opskrifter til noget aftensmad??
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. apr 2010
Visninger:
577
Myter eller fakta? Jeg har lige nogle spørgsmål som jeg håber I kan be eller afkræfte!! 1. Kulhydrater sinker ens vægttab? 2. Cola lig...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. mar 2010
Visninger:
781
Slankehold Lolland Jeg tænkte på om der var nogle fra Lolland-falster der var med på at starte et slankehold op? Forstået på den måde a...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. mar 2010
Visninger:
486
SE HER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! er der nogen i køge eller omegn der har mod på at begynde et træningsprogram med mig? jeg vil gerne træne efter I Fo...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. mar 2010
Visninger:
419
hvad kan hjælpe??? hej... jeg har haft en depression. som jeg fik medicin for, og jeg stoppede med medicinen for ca 1½ års tid siden. ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. mar 2010
Visninger:
522
Nu er det nu! Ja nu vil jeg dælme igen med en ordenlig vægttab. Jeg har længe gået og tænk over det men er kommet fra det igen. S...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. mar 2010
Visninger:
1.399
Zumba Er der nogen af jer der har erfaring med Zumba Fitness og evt ved om man kan gå til det i nærheden af Ribe??
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. feb 2010
Visninger:
776
Lidt til at holde humøret oppe Denne historie er tilegnet alle, der nogensinde har forsøgt at komme i gang med regelmæssig træning.... kunne forestill...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. feb 2010
Visninger:
1.054

Annonce