Forum kategorier

Stephen King og Dean Koontz

Stephen King og Dean Koontz

Medlemmer: 9
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Richard Bachman Nogen der kender bøger med denne forfatter og som kan anbefale ? Jeg er pt igang med en bog han har skrevet, som han e...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. mar 2012
Visninger:
428
Velkommen til Ryan Håber du bliver glad for at være i gruppen.
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. mar 2012
Visninger:
332
Længe siden Hej. Pga. travlhed har det været meget begrænset hvad jeg har fået læst det sidste års tid. Men nu har jeg fået læs...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. mar 2012
Visninger:
462
Under Kuplen Er godt i gang med den. Kan slet ikke slippe den. Den er Stephen King når han er bedst. Et virkeligt godt miks af g...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. jan 2011
Visninger:
509
Hvad skal jeg igang med??? Tja, jeg er nu så godt som igennem Det Mørke Tårn serien.... Sidste bog, har jeg dog trukket i lang-drag fordi jeg ikke...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. dec 2010
Visninger:
406
Hvad læser i for tiden? Sidder selv med næsen i "Så langt øjet rækker" af Koontz. Den er meget spændende. Og den bliver mere og mere interessan...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. dec 2010
Visninger:
520
Det Mørke Tårn serien.... Ja, nu er jeg ved og være igennem Ulvene i serien om det mørke tårn.... En helt fantastisk serie.... Men hold op ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. okt 2010
Visninger:
768
Velkommen til .... .....North-Staff og Anja H :)
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. okt 2010
Visninger:
450
Stephen King bibliografi Nogen der ligger inde med en OPDATERET liste over alle Stephen King bøgerne?? Ik kun de engelske men også de danske??
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. sep 2010
Visninger:
619
Har helt glemt..... Ja, jeg har da helt glemt at jeg for et halvt år siden lige ville give lyd om hvorvidt King´s Under the Dome var værd o...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. aug 2010
Visninger:
721
Hvilken skal jeg vælge? Er om ikke så længe færdig med Boo'ya Moon. Men hvad skal jeg så gå i gang med??? King titler - Det onde - De ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. maj 2010
Visninger:
467
Marked i Stepping. Har lige været på markedet i Stepping. Så at der var en dame der solgte en hel del King og Koontz bøger. Markedet hol...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. maj 2010
Visninger:
643
Mysteriet om Pernille Ville bare lige anbefale bogen Mysteriet om Pernille bogen handler om en pige jeg kendte der blev myrdet men sagen er b...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. maj 2010
Visninger:
628
vil du af med dine stephen king bøger? ved ik om det er okay at jeg opretter det her? ellers slettter jeg det =) Men mangler vælger at bruge sin bog kun enga...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. maj 2010
Visninger:
512
Reference i Boo'ya Moon..... ... til Det Mørke Tårn. På side 178. "Det var foruroligende at opleve, hvordan de gamle minder hele tiden boblede ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. maj 2010
Visninger:
494
Craig Toomy vs. Jack Torrence. Fik endelig set The Shining (tv udgave 1997) til ende. Det er trods alt en film der nupper en hel aften. Men altså......
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. apr 2010
Visninger:
484
Under the Dome Så er der stille og roligt startet op på King´s nyeste roman - Under the Dome... Og hold da op den starter dælme lige p...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. mar 2010
Visninger:
687
Gengangere. Sad og så The Stand, det er ved at være lang tid siden. Kort inde i filmen blev kludedukken med det røde hår kastet på ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. mar 2010
Visninger:
485
Så kom jeg igang med lidt nyt... Ja, så fik jeg gået igang med King´s nyeste novellesamling "Just after sunset".... Desværre lidt skuffende i forhold ti...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. mar 2010
Visninger:
514
Så er der bestilt mere vinterlæsning : Jaaah.... Hvor jeg dog glæder mig... Har lige bestilt 4 King bøger på nettet inkl. de to nyeste - Under the dome og Jus...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. feb 2010
Visninger:
465

Annonce