Forum kategorier

Østjyder:-)

Østjyder:-)

Medlemmer: 95
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Lege kammerat..... Hej alle herinde : ) Bonzoo søger legekammerater i Horsens området, vi bor i Horsens, og vil rigtig gerne lege enter...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. apr 2012
Visninger:
546
Legevenner Hadsten og omegn Nogle der har lyst til en gang leg / gåture i hadsten hammel hinnerup området ??
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. nov 2011
Visninger:
394
Best Friend på Facebook Hej Derude :) Jeg vil bare lige informere om at Best Friend har en gruppe på facebook, hvor der er mange gode og sp...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. okt 2010
Visninger:
546
Gåtur i Århus (8240) Hvis vejret er til det, tager Svendsen og jeg den 5,1 km lange tur rundt om Egå Engsø på lørdag. Kl. 14 Nogle det vil ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. mar 2010
Visninger:
830
vigtigt til jer der bor i hjotshøj...? den 15.1.09 flytter den hund som har overfaldet mine hunde 2 gange! og den flytter til hjortshøj, så vil bare gi en ad...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. dec 2009
Visninger:
629
Mangler en fryser Hey derude Jeg søger en brugt fryser ca. 100 l. og til en pris på ca 300, er der nogen der har en de skal af med
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. dec 2009
Visninger:
488
Danmarksmesterskab for Politihundefore Hej vil lige gøre opmærksom på at der er Danmarksmesterskab for Politihundeforeningen. Det afholdes i Ebeltoft i denne ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. sep 2009
Visninger:
521
Nogen fra Vejle-Horsens der vil mødes? Er der nogen der bor ved Juelsminde Horsens eller Vejle, som vil mødes med hundene, vi mangler nogle nye hundevenner. D...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. jul 2009
Visninger:
567
fransk buller m. 7 hvalpe stjålet Jeg har lige modtaget denne efterlysning fra en anden bruger herinde: Jeg har haft indbrud idag kl. 13.25 - 14.25 og...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. maj 2009
Visninger:
834
Royal Canin Nogen der bruger rc foder til deres hvalp
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. maj 2009
Visninger:
469
Hus udlejes hvor dyr tilladt (Randers) http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=317014
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. apr 2009
Visninger:
1.735
Nordre Fælled i MORGEN!! :) Jeg har spurgt for en uge siden, om der kommer nogen op på Nordre Fælled i morgen, men ingen har svaret på det, så nu s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. apr 2009
Visninger:
423
Nordre Fælled søndag den 26.4-09 Jeg ved godt der er en uge til endnu, men er der nogen der allerede nu ved om de kan komme op på Nordre Fælled på næste...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. apr 2009
Visninger:
405
Nordre Fælled i dag - Fre. d. 10.4 Hvem kommer op på Nordre Fælled i dag? Hørte noget om at der skulle være Påske Træf deroppe idag, men vi har ikke hørt ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. apr 2009
Visninger:
471
Nordre Fælled IDAG! Er der nogen der kommer derop idag - Og evt. hvornår? :)
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. mar 2009
Visninger:
434
Nordre Fælled IDAG! Er der nogen der kommer op på Nordre Fælled idag ved 11 tiden??
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. mar 2009
Visninger:
368
Hundeleg - Nordre Fælled i morgen Hvem er friske på at tage derop i morgen (søndag)?? =)
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. mar 2009
Visninger:
489
Nogen der er vil lege med Tikki i Rds? Hej Alle. Vi vil meget gerne at Tikki kunne få lidt flere hundevenner. Hun er ikke så vant til at komme så meget sam...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. mar 2009
Visninger:
488
Marsvine unge søget Hej vi mangler en legekammerat til vores nu enlige marsvin. Så hvis der skulle være nogen af jer derude i østjylland de...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. feb 2009
Visninger:
404
Hunde træf. Jeg er ny hos Østjyder:-), Og bor i Bjerre 8783 Hornsyld, 10 km. syd for Horsens. Og ville høre om der bor nogen i nærh...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. feb 2009
Visninger:
508

Annonce