Forum kategorier

Kun for PIGER (:

Kun for PIGER (:

Medlemmer: 30
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Hjælp til sang ;'( Hej alle. For ca. 24 år siden, mistede jeg min 'bror'. Og ja, jeg ved godt, jeg er 17 år og ikke kender ham, men allig...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. jul 2011
Visninger:
517
Nyt fotoalbum :D ?! nogen der vil kigge forbi mit nyeste fotoalbum med en kommentar (: ?
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. feb 2011
Visninger:
519
Hunhund i løbetid, HJÆLP! Hvor længe er det normalt, en hundhund er i løbetid? Vi undrer os nemlig lidt, for vores Tulle, har snart været det i o...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. feb 2011
Visninger:
508
Så sur/iriterret... :/ Hvordan kan man sidde en hund til salg, og når man så spørger om prisen må man ikke få en pris fodi ejer ikke mener det...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. dec 2010
Visninger:
1.414
kom i gang :D kom i gang med at skrive nogle indlæg :D ellers er gruppen kedeligt jo (:
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. jul 2010
Visninger:
699
NY GRUPPE!! JOIN IT ! :) Nogle, der vil være med i min nye gruppe? Har oprettet den i dag, så vi kan hjælpe andre med, at finde navne til deres...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. jun 2010
Visninger:
387
HOMO hvad synes i ? vi har lige haft en stor diskusion på hestegalleri om homosekuelle .. så ville lige spørge jer om, hvad synes i om ho...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. jun 2010
Visninger:
656
Vi ska have gang i gruppen se her!! :D Ja for at vi kan få lidt gang i gruppen ville jeg spørge om i vil fortælle lidt om jer selv?.. :D hvor meget i vil fort...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. okt 2009
Visninger:
426
Hundehvalpe XD Heij så er det nu Soffi er I løbetid og skal ha en han at parre med XD Vi regner med at finde en god en i morgen XD <3...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. sep 2009
Visninger:
448
Hjælp med fyr <3 xD halløj tøser <3 Jeg har et problem med en jeg kan lide med ved ikk om han kan lide mig xD :9 Han er begyndt at få m...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. sep 2009
Visninger:
525
ADVARSEL ! HUNDE PÅ FYN VIGTIGT !! LÆS NU ER DER KOMMET EN DØDELIG HUNDE SYGDOM I VOLDSMOSE !! SÅ HUSK : 1- HUNDE MÅ IKKE SNUSE TIL ANDRES HUNDE AFFØRING ! ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. sep 2009
Visninger:
578
SCHLEICH SÆLGES Jeg sælger mit schleich ..:) ... jeg har 22. heste og trailern og bilen og Stalden ..:) samlet pris er : ca. 1300 kr...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. aug 2009
Visninger:
659
~~~FOTOTIME~~~ I kender sikkert reglerne ;) Max 6 (: .. ellers har jeg iik styr på det xD :D rigtig godt billed self. videre :)...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. aug 2009
Visninger:
356
alt for lykkelig :D har fået miin egn hest to uger siden og jeg er bar så lykkelig over det :D ... men jeg har iik følelsen at hun er helt ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. aug 2009
Visninger:
439
~~~Fototime~~~ i Kender sikkert reglerne (: :D ---> videre self :) ---> Videre :( ---> desværre ude... Kun til de første 5...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. aug 2009
Visninger:
332
Konkurrence? ja da gruppen er lidt kedelig lige for tiden vil jeg lige spørge om nogle kunne tænke siiq en konkurrence?:) og hvis ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. aug 2009
Visninger:
482
søger sjove medlemmer xD http://www.hundegalleri.dk/html/grp_vis.asp?GroupID=3370
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. jul 2009
Visninger:
498
?wha så nu Skal der aldrig være flere medlemmer i den her gruppe
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. mar 2009
Visninger:
379
Gravhund (hvalp) fundet. Min mor har har en hitte-gravhunde-hvalp på sit arbejde, hun fik den ind for ca. 10 dage siden. Fakta. køn:hanhund f...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. jan 2009
Visninger:
1.374
GRUPPEBILLEDET sidste chance... hvem vil være med i konkurrencen til gruppebilledet ?? skriv linket til mig nu og vær med ;) det skal være et billed ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. jan 2009
Visninger:
880

Annonce