Forum kategorier

DRU-DDH-DHL

DRU-DDH-DHL

Medlemmer: 207
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Nogen der kunne tænke sig lidt hygge jeg har Cavalier King Charlie Kunne det tænkes ..at der her i blandt så mange mennesker at der var nogen som boede i nærheden af mig jeg bor selv i G...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. okt 2014
Visninger:
1.503
Udendørs udstillinge Nyborg d. 14 Juli Vil lige gøre lidt reklame for Chihuahua klubbens udstillinge d. 14 Juli i Nyborg... Alle racer er velkomne og opnåed...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. jun 2013
Visninger:
552
Ny Administrator.. Da jeg ikke er ret meget herinde på HG vil jeg gerne overdrage denne gruppe til en anden. Så hvis nogle kunne tænke sig...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. dec 2012
Visninger:
616
Ringtræning søges :) Hejsa :) Er der måske en venlig sjæl i Horsens området der kunne forbarme sig over mig og hjælpe mig lidt igang med ri...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. dec 2012
Visninger:
512
Udstilling lørdag, DRU Hej :-) Vi skal til vores første udstilling her på lørdag i Helle Hallen, og vi glæder os super meget!! Jeg vil...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. okt 2012
Visninger:
798
udstilling 20. oktober? hej! er der nogle af jer som kommer til udstillingen i Helle Hallen her den 20.? :)
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. okt 2012
Visninger:
697
Hundeholderuddannelsen Hej med jer, jeg kunne godt tænke mig at høre hvor mange af jer der har uddannelsen som Hundeholder? Den er jo lovpligt...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. jun 2012
Visninger:
3.035
Udstilling med DRU-stb Hej alle Ville lige høre om der er andre end mig der har fået at vide at DRU medlemmer godt kan udstille i andre klubbe...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. maj 2012
Visninger:
921
En Rigtig Hundedag 13 Maj - Støt og hyg Vi inviterer til et brag af en Hundedag. Tag hunden med til en hyggelig, spændende og informativ legedag. Samtidig h...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. apr 2012
Visninger:
1.118
DRC holder udstilling den 14. april i Hvidovre DRC AFHOLDER HUNDEUDSTILLING Den 14 april 2012 På Risbjerggård Hvidovrevej 241, 2650 Hvidovre For førstegangs uds...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. mar 2012
Visninger:
2.549
Sammenkørsel til DRU-Udstillinger Hej herinde til dem der ikke ved det er der oprettede en gruppe på Facebook der hedder: Sammenkørsel til DRU-Udstilling...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. feb 2012
Visninger:
857
har netop fået lavet en hjemmeside ville i se? ville i komme med noget kritik til min nyopstartet hjemmeside så ville jeg nemlig tænke over den kritik i giver og lave...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. feb 2012
Visninger:
749
Hd billed:) Halløjsa :-D Jeg har et spørgsmål ang HD billed a hofterne... Vi har fået taget HD billed a prinsessens hofter... Men h...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. nov 2011
Visninger:
589
n så har jeg langt om længe fået sat nogle flere billeder ind af Tazzja... håber i vil kigge forbi og smide en kommentar....
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. nov 2011
Visninger:
513
Oprettet:
12. aug 2011
Visninger:
1.244
Med hund på højskole Mange søger andre måder at holde ferie sammen med hunden på, og her et et godt nyt initiativ taget på Vrå Højskole, hvo...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. aug 2011
Visninger:
736
OPRYDNING!! Da der længere tid har været problemer med folks kommentarer til forskellige indlæg, og da gruppen oprindelig kun var m...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. jul 2011
Visninger:
927
Kun stambøger fra DRU og FCI anerkendt i DRU Der har her på siden ofte været spørgsmål om at udstille i andre klubber, og i den forbindelse vil jeg gerne lige gøre ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. jul 2011
Visninger:
2.324
DRC international udstilling den 31. juli, Greve Dansk Racehunde Club afholder den 31. juli kl. 09.30 - 17.00 international udstilling på det skønne Mosede Fort, lige n...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. jul 2011
Visninger:
1.125
DRU udstilling :) fransk bulldog Hejsa alle dru medlemmer... :) Sidder her og tænker om der ikke er noegn der vil med til udstilling i Ishøj d.27 August...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. jul 2011
Visninger:
910

Annonce