Forum kategorier

DRU-DDH-DHL

DRU-DDH-DHL

Medlemmer: 207
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Vi medlemmer Skal vi over for vores klub, stille større krav? til sundhed inden for den enklte race omkring Hd , øjenlysning, OSV. ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. feb 2007
Visninger:
496
Udstilling Er det kun mig...eller kunne vi bruge fler udstillinger i nord og midt jylland? Hvordan overbeviser vi de respektive kl...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. feb 2007
Visninger:
517
Fremvise din hund hvor føler du dette bedst sker? udendørs ring eller indendørs ring? For mig der har en stor race....er det optimale hel...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. mar 2007
Visninger:
443
Påsken nærmer sig så derfor vil vi ønske alle....nogle gode fridag med familie og hunde. Ønsket af alle på Egeborg
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. mar 2007
Visninger:
395
Så kom de to små prinsesser og en lille prins.....alle har en familie , der venter på de blir gamle nok , til at flytte fra mor L...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. maj 2007
Visninger:
1.119
Kellinghusen Hej. nogen her der skal udstille i Kellinghusen i okt eller nov. 2007? Lige hvor præcis i Tyskland, er det det ligger? ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. jul 2007
Visninger:
501
International udstilling Den 9 sep 2007. På grund af problemer på hjemmesiden til DDH. Må man gerne ringe til Toni Pedersen. 62671661-6186585...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. aug 2007
Visninger:
598
Udstilling Har i dag talt med Karin Larsen. Hun beklager meget at der er nævnt forkert dato . Det skal være lørdag den 8 sep. 2...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. aug 2007
Visninger:
756
SWEAT SHIRT MED LHASA APSO nogen der ved hvor man kan købe trøjer med billed og navn med lhasa apso?håber der er nogen der kan hjælpe mig
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. okt 2007
Visninger:
485
HD hej hvor længe plejer i at vente på hd resultat fra dhl ?
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. dec 2007
Visninger:
461
GODT NYTÅR Godt nytår til jer alle i gruppen og hunde kram fra Dinna og Brita
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. dec 2007
Visninger:
381
Endelig Så kom der svar på HD status B , men nu mangler jeg hanhunden ham jeg ville have brugt mangler desvære HD status ØV ØV ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. jan 2008
Visninger:
413
DDH / DHL hej ville bare lige høre hvor mange der er i DDH og hvor mange der er i DHL, .... og er der nogen der der skal til uds...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. jan 2008
Visninger:
1.536
udstillinger?! om lørdagen?? Nu har vi deltaget i 3 udstillinger sidste år. alle udstillinger lå en søndag. kan nu se at dem for i år ligger om l...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. jan 2008
Visninger:
444
DRC hva med os fra drc vi plejer jo a samarbejde med begge klubber er der så os ændret noget der?
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. jan 2008
Visninger:
714
takker lige for medlemsskabet.....
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. jan 2008
Visninger:
465
HEj alle sammen Så da lige gruppen havde fåer dru med, så den springer jeg lige med begge ben i *SG* Hvad er jeres udstillingsplane...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. feb 2008
Visninger:
515
"hjælp" kan ikke finde mit medlems nr? er medlem af DDH og har da også betalt og det hele, men nu står jeg så uden nogen papirer med mit medlems nr?! er der...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. feb 2008
Visninger:
530
Et par bisser Sikke nogle ballademagere her ;-) (link fjernet) det er hårdt at være hanhund - der er homoner i luften
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. feb 2008
Visninger:
429
Thyregod ? nogen her fra der skal til udstilling i Thyregod i morgen ?
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. feb 2008
Visninger:
588

Annonce