Forum kategorier

DRU-DDH-DHL

DRU-DDH-DHL

Medlemmer: 207
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Ejstrupholm 17/5? Hej Hvor mange kommer med til udstilling d. 17/5 i Ejstrupholm?? Håber der kommer en masse så vi kan få en skøn dag ig...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. maj 2009
Visninger:
878
Ejstrupholm 17 maj! hvem er vi? hej alle. ;-) jeg har nu fundet ud af at vi kommer nogle stykker til udstillingen i Ejstrupholm på søndag. jeg har h...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. maj 2009
Visninger:
552
ejstrupholm hvad tid slutter det hvis hej vil lige høre hvad tid det slutter hvis man vil op og kigge for at se hvordan et udstilling forgår da jeg får mine ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. maj 2009
Visninger:
417
hvilke klubber samarb m DRU hvilke andre klubber kan man tage på udstilling i hvis hunden har DRU stambog?
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. maj 2009
Visninger:
513
kørelejlighed søges (14/6-09) det er en dru udstilling i jyderup. jeg kommer fra midt jylland, men vil gerne tage tog/bus noget af vejen eller tage...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. maj 2009
Visninger:
480
Tak for i går DDH Udstilling Hej Til jer alle der var i går på DDH's udstilling.. vildt så hyggeligt det var og holda op en masse udstillere.. Var...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. maj 2009
Visninger:
726
KFDS udstilling i Jyderup d. 23/5 Hvem skal med?? Vi kommer og håber på dejligt vejr ;o)
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. maj 2009
Visninger:
720
Kødben til hunde Hejsa Ville lige høre jer om hvorvidt kødben til hunde skal være rå eller kogte??
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. maj 2009
Visninger:
2.483
DDH udstilling i Glumsø Nogle som skal med her? Hvormange skal med både d. 13 og 14?
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. jun 2009
Visninger:
1.193
DRU udstilling Hej alle sammen :) Hvor mange kommer til DRU udstilling d. 27.06.09 i Brørup hallen ?
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. jun 2009
Visninger:
660
Udstilling i Jyderup d. 14.06.2009 Er der nogen der skal med ? Vi kommer med Adira og Tøsen , me vi ved ikke endnu om Tøsen bliver udstillet
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. jun 2009
Visninger:
605
DRU d.27 Så er det sket, vi har tilmeldt bette hvalpen :-D, vi glæder os til at prøve at stille igen, dog ved vi at bette hvalpe...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. jun 2009
Visninger:
484
Video - hundevaskning hvis I har lyst, så vil jeg da lige dele et par dejlige video'er med jer: http://www.hundegalleri.dk/html/vid_vis.asp?...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. jun 2009
Visninger:
666
udstilling d. 27- DRU hej, jeg mangler desperat kørelejlighed til udstillingen d. 27, jeg har kun lille chéri at have med, og hun fylder ikke...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. jun 2009
Visninger:
618
Søde Hvalpebilleder :) Nu synes jeg I skal se de hvalpe jeg har gående herhjemme.De er ved at være rigtig sjove nu. I dag har de fået fast hva...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. jun 2009
Visninger:
687
ddh d. 5 JUi Hvem skal med til Udstillingen i DDH d. 5 Juli i Nyborg?
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. jun 2009
Visninger:
628
Hjælp - udstilling den 27.6.09 - DRU Jeg er totalt ny i denne verden - har min lille Chi som er reg. i DRU, og overvejer at komme på lørdag for at møde andr...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. jun 2009
Visninger:
640
øv vi kommer ikke til at udstille i da hej ja jeg har bare glædet mig så vildt til udstilling, første gang vi skulle prøve og alt er bare gået galt, gizmos en...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. jun 2009
Visninger:
1.136
hvordan gik udstillingen for jer i dru hej er skide nysgerrig hvordan gik jeres udstilling i dag i dru fik i alle en god placering eller?? kh sanne
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. jun 2009
Visninger:
691
DDH 5/7 - tak for i dag Hej alle sammen Tak for en god og hyggelig udstilling i Nyborg. Det var en god udstilling, og vejret må man sige var m...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. jul 2009
Visninger:
464

Annonce