Forum kategorier

HyggeKrogen

HyggeKrogen

Medlemmer: 1.574
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Tilbyder pasning af din bedste ven (København) Goddag hundefolk Jeg er en ung kvinde på 21, der sprunget fra medicinstudiet for at følge sit hjerte. Det gik op fo...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. apr 2018
Visninger:
1.364
Jack: 14 måneder kelpie/border collie agility Så tager hjemme-træningen fart her i ferien og han bliver ved med at overraske mig med sit gode hoved :). En lille...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. jul 2015
Visninger:
599
Agilitybane leje, Sydsjælland? Godaften :) Nu er der jo ferie hvad træning angår, men jeg ville høre, om der er nogen, der kender et sted på Sydsjæl...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. jun 2015
Visninger:
737
Agility-video, handling: Jack 1 år gammel :) Skyder min læseferie i gang med lidt handling-øvelse med Jack, han er lige fyldt 1 år her i maj. Han er simpelthen fa...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. maj 2015
Visninger:
596
Tørre trædepudder Hej. Min hund har tørre trædepudder, og han begynder at få små revner, han påvirkes ikke rigtigt, men frygter at det ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. apr 2015
Visninger:
672
Nyt halsbånd?? Hej hunde venner! Jeg leder efter et nyt halsbånd til min finske lapphund. Jeg synes virkelig det er svært at finde...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. apr 2015
Visninger:
1.021
karma http://elitedaily.com/news/world/dog-revenge-kicked-pack-bites-car-photos/963813/ ja det må man da kalde karma :D
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. mar 2015
Visninger:
427
Video: Agility - 9 måneder gammel Kelpie/Border Collie, Jack Lidt fra i fredags da vi tog til Ringsted Agilitycenter (kan varmt anbefales). Jack er nu på vej mod de 10 måneder, og ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. feb 2015
Visninger:
606
Nogen med abb til Jydske vestkysten? Ja jeg søger en med abbonnement til online på jv da jeg gerne vil læse en artikel fra d. 4 omkring min brors biluheld. ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. feb 2015
Visninger:
539
HJÆLP - Hundeloven Er der nogel rare sjæle herinde, som vil hjælpe mig og min veninde til at få opmærksomhed på vores kampagne om at redde...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. jan 2015
Visninger:
1.478
8 måneder gamle Jack - agility handling, træningsvideo Lidt mix her fra juleferien hvor der rigtig har været tid til Jack :). https://www.youtube.com/watch?v=E5Xv-PJzIdo
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. dec 2014
Visninger:
997
123-hjemmeside - kan det anbefales? 123-hjemmeside med eget domæne, kan det anbefales? Hvad er oplevelserne med denne udbyder?
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. dec 2014
Visninger:
904
Komplet agilitybane af god kvalitet - købes hvor? Godaften agility-entusiaster :) Da jeg har valgt at sælge min hest, grundet mangel på tid, og i stedet fokusere mere...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. dec 2014
Visninger:
943
analkirtler hjælp søges... der sidder vel tilfældigvis ik nogen herinde i nærheden af glostrup der ar meget erfaring med at tømme analkirtler?? ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. dec 2014
Visninger:
662
Søger legekammerat i Tønder 6270 Hej alle sammen. Jeg hedder Sofus og er en labradoor på 6 år. Men stadig rigtig legesyg. Jeg savner en eller flere lege...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. okt 2014
Visninger:
732
Bøger Hej folkens. Hvilke bøger er jeres favoritter til hvalpe- og hundetræning. Gerne også hunde "sprog".
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. aug 2014
Visninger:
1.360
Youtube - har du en kanal, du vil dele? Har for nylig oprettet en youtube-kanal, hvor jeg kan smække nogle videoer op af mit arbejde med hesten og hundene. ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. aug 2014
Visninger:
848
Ang. at stå uden medicin fordi apotekerne ikke kan skaffe det Hejsa Hyggehoveder Hvis I har tid, lyst og overskud må I gerne lige daffe en tur ind i følgende tråd og skrive om je...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. jun 2014
Visninger:
763
storebros kæreste hej :) jeg ved godt man ikke må blande sig i forhold men min storebror på 18 år har lige fået en ny kæreste eller...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. mar 2014
Visninger:
1.282
Dogmanship Håber det er i orden at jeg poster dette indlæg :). Begrebet minder om "horsemanship" og betydningen er også noget...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. feb 2014
Visninger:
432

Annonce