Forum kategorier

HyggeKrogen

HyggeKrogen

Medlemmer: 1.574
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Boxerhvalpe Hej vores Apollo har stadig et par rigtigt dejlig søskende som mangler et dejligt og godt hjem. De er fra rigtigt gode ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. jan 2009
Visninger:
1.199
Udfordringer Hej Alle Apollo er klar til at dyste lidt, så hvis nogen af jer vuffer har lyst til at lege lidt tager jeg gerne imod ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. jan 2009
Visninger:
439
Hej Vi er klar til at lege :) I kommer bare med udfordringerne.... Hilsen Bella og Fie
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. jan 2009
Visninger:
441
Barf Er der nogen af jer der fodre med barf. Jeg har overvejet det rigtigt meget.
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. jan 2009
Visninger:
2.309
Nyt fotoalbum Kig ind og se de nyeste billeder af mine 2 tøser... http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=34450
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. jan 2009
Visninger:
414
Nye billeder *KIG* Hey alle sammen .. Så har jeg lige fået sat billeder ind af min lille pomeranian pige Chanel, hvor hun leger med min f...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. jan 2009
Visninger:
904
alene hjemme. Er der nogen der har en ide til hvordan jeg kan vende min hund af med at tage alting når hun er alene hjemme? sidst tog...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. jan 2009
Visninger:
612
Hvalpen om natten Hej alle Vi har lige fået en lille hvalp og er lidt i tvivl om, hvad vi skal gøre med ham om natten. Indtil videre h...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. jan 2009
Visninger:
1.359
kig forbi min gruppe http://www.hundegalleri.dk/html/grp_vis.asp?GroupID=2158 til folk som har mulighed få at mødes i haderslev også gerne r...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. jan 2009
Visninger:
438
Hjælp til at forstå HG. Håber der er nogle der vil hjælpe mig med at forstå det her HG :) Hvad er en "pb"? Hvad menes der med at folk kan...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. jan 2009
Visninger:
564
Boerboel,Boxer eller rottweiler ejere? Eller nogen der har kendskab til disse racer... Min søster og kæreste overvejer at anskaffe sig en af disse racer. D...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. jan 2009
Visninger:
1.916
Hunde pension til sommer Hej. Da mine forældre står og skal på ferie til sommer, leder de efter en god hundepension til deres West Highland ter...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. jan 2009
Visninger:
648
Hvad sker der for vores tæve? Hun er begyndt at "parre" vores arme... Når vi sidder i sofaen springer op og tager fat i vores arm og går så ellers b...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. jan 2009
Visninger:
603
:o) Så fik jeg endelig taget mig sammen, og oprettet Lui her på HG! I er meget velkomne til at tage et kig på ham, og måske...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. jan 2009
Visninger:
508
hvad er det værd? hvad er et philips fjernsyn på 22-24 tommer, der er ca 2 et halvt år gammelt, men fungerende fjernbetjening, ingen manu...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. jan 2009
Visninger:
389
nogen der kan Hjælpe? sita har fået hvalpe, de er nu to uger og to dage gamle. de skider og tisser over det hele i kurven, og sita gør ikke "...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. jan 2009
Visninger:
680
nye billeder i mit fotoalbum :) ja nu har jeg mig fået tager sammen til at ligge nogle billder ind af broren til min. er i ikk sød at kigge ? den hed...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. jan 2009
Visninger:
665
De 10 farligste hunde I disse tider hvor der snakkes så meget om kørekort til muskel hunde syntes jeg det var meget sjovt at jeg tilfældigt f...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. jan 2009
Visninger:
6.299
Chanel's billede film .. Hey alle sammen .. Vil i ikke gå et smut forbi Chanel's nye billede film? I må osse meget gerne smide en kommentar .....
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. jan 2009
Visninger:
523
Hjælp søges Hej alle derude, jeg vil lige hører om der var nogen med gode ideer til hvordan man vænder en næsten 3 årig hund til at...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. jan 2009
Visninger:
666

Annonce