Forum kategorier

HyggeKrogen

HyggeKrogen

Medlemmer: 1.574
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
efterlyning af hund man selv har avlet?! hej... jeg ville bare høre om der er nogen som har erfaring med at efterlyse en hund man selv har avlet?? altså ik en...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. jan 2014
Visninger:
610
Bedækning Hvornår syntes I det er forsent at bedække en Labrador :-)?
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. dec 2013
Visninger:
1.136
Skal tisse konstant - ikke hund :) Ja har altså lige et spørgsmål til jer herinde. Og undskylder på forhånd hvis det bliver lidt for - hmm - vådt ;) J...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. okt 2013
Visninger:
1.007
Spørgeskema Så er jeg kommet igang med første individuelle opgave på UCN. Hvis du kender til University College Nordjylland så må d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. okt 2013
Visninger:
567
Pas på jer selv derude.. Min mand blev ringet op i fredags. Hans kære faster var død i en motorcykelulykke. 47 år og efterlod sig en datter på 1...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. okt 2013
Visninger:
1.160
søger nye bekendtskaber/kollegaer... nogle der lyster en kop kaffe... jeg søger nogle mennesker som har lyst til at mødes til en kop kaffe the eller hva man nu lyster helt uforpligtende... ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. aug 2013
Visninger:
1.599
* FØRST TIL MØLLE * - Redigeringsmodeller søges! søger lynhurtigt 9 hunde til redigering. i vil få billedet tilsendt her på HG, når det er færdigt. jeg får rettighede...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. aug 2013
Visninger:
954
nogen ideer til sport?? Ja det er så til mig... Jeg har førhen dyrket meget sport, håndbold ridning boksning osv, de sidste 10 år har jeg ik...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. aug 2013
Visninger:
2.363
cykeltur med hund 1 uge? Mig og min søster er ved at planlægge en uges cykeltur i sommerferien og vil rigtig gerne have hunden med. Er der nogle...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. jun 2013
Visninger:
1.493
Spørgeskema: Motion og sundhed 7-15 år Besvar meget gerne mit spørgeskema som jeg skal bruge til min eksamen. Hvis du er over 15 år og har mindre søskende ove...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. jun 2013
Visninger:
696
Trækker og gør når man går tur Hej alle sammen Når vi er ude at gå tur med vores hund, så gør og trækker han HELT VILDT, hvis han ser en anden hund...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. maj 2013
Visninger:
900
Hund der gør og graver i haven ja nu er det sådan at min lille hund jasper har en lille løbegård i haven men vi syntes alle sammen at han skal gå i he...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. maj 2013
Visninger:
1.483
Gør i haven? hej :-) vores lille Coton De Tulear Daisy på snart 2 år gør ufatteligt meget i haven når der er andre mennesker og hun...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. maj 2013
Visninger:
1.496
Første opdatering i 6½ år Så blev 15 ud af 20 af billederne i Fifis galleri udskiftet, og hele beskrivelsen er slettet og skrevet om. Jeg bed...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. maj 2013
Visninger:
584
Hjælp - Min Hund Stikker Af Hej. Vi har i nogle uger haft et stort problem med vores hanhund Kouda (ikke kastreret), da han bliver ved med at stikk...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. apr 2013
Visninger:
3.144
Tricks? Hej Jeg har længe gerne ville lære min hund nogle nye tricks, men har simpelthen ikke kunne finde på nogle og har he...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. apr 2013
Visninger:
1.105
Fifi ved stranden - Konst. kritik ønskes Jeg er ret så ny med mit kamera, og har nu fået lavet et album med nogle billeder jeg tog i slutningen af februar. ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. apr 2013
Visninger:
783
forberedelse til nytårsaften hejsa min hund er helt vildt bange for raketter så ville jeg høre om der er nogen der ved hvordan man kan træne en...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. apr 2013
Visninger:
1.018
STEM PÅ DK'S SØDESTE KÆLEDYR Stem på det kæle dyr du syntes er sødest gerne min nr. 447 :D http://www.petworldkonkurrence.dk/stem-pa-din-favorit/o...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. apr 2013
Visninger:
611
Chiki Hej alle sammen :-) Nu er det efterhånden længe siden jeg har været online herinde. Jeg vil lige give jer en opdate...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. apr 2013
Visninger:
1.210

Annonce