Forum kategorier

HyggeKrogen

HyggeKrogen

Medlemmer: 1.574
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Nogen der kender denne sygdom (på hund) Hej HyggeKrogen. Jeg har en dejlig dobermann, som vi fik da han var 19 uger gammel. Han bliver snart 4 år, og har sid...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. mar 2013
Visninger:
1.699
En rigtig hyler Hej allesammen Dette oplæg er nok mere rettet mod alle dem der har en hanhund. Mika har mere eller mindre udviklet ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. feb 2013
Visninger:
967
At adoptere fra internat - erfaringer? Hej folkens! På fredag skal min kæreste og jeg besøge et internat i Rødovre for at kigge på hund. Vi har i forvejen...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. feb 2013
Visninger:
1.415
OT Lige et hurtigt spørgsmål (kat og stegeben fra gris) Må katte få det? Det er rådt og Sadie har stjålet et fra Kia og er ved at guffe det (kødet på det som der er en del af)...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. jan 2013
Visninger:
1.721
Madkræsen?? Hej allesammen Nu vil jeg lige høre om jeg er den eneste, som har en hund der lige pludselig er blevet mad kræsen. ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. jan 2013
Visninger:
540
Træning af alene hjemme. Hej alle sammen. Jeg står med en hund jeg skal passe det næste styk tid. Hun er omkring de 6 mdr. men kan ikk være a...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. jan 2013
Visninger:
940
Rigtigt Billigt Royal Canin tørfoder Rigtigt billigt Royal Canin foder Jeg har set i Petworlds annonceblad der kom i går at de har startet priskrig på Roy...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. dec 2012
Visninger:
1.325
Kennel nord Hej alle sammen. Er der nogen af jer som kender kennel nord? Eller måske har købt hund der? (: Som har erfaringer o...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. nov 2012
Visninger:
3.716
Skal finde den perfekte lille hanhund til min Mille Hej alle! :) Som overskriften lyder så vil jeg gerne finde den perfekte lille hanhund til Mille da jeg overvejer at f...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. okt 2012
Visninger:
1.757
Hundeleg/playdates i 6430 Jeg alle sammen jeg passer en lille chihuahua blanding (Bumle) i en uge og han er en rigtig livlig bandit han elsker at...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. okt 2012
Visninger:
637
Hvilken hund ville være bedst? *Skal have ny hund* Mine forældre og jeg har snakket om at få ny hund, når jeg kommer hjem fra efterskole til sommer, efter vores egen lill...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. okt 2012
Visninger:
1.084
Nyt album Så har man haft en god veninde hjemme med hende spejlrefleks kamera, så blev der lige taget billeder af ham den lækre h...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. okt 2012
Visninger:
1.001
Hvalp siger underlig lyd i kæberne Hej med jer. Min dejlig shcæfer, lab, og border collie blanding på 4 mdr. Han er begyndt at skifte tænder dog har han i...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. okt 2012
Visninger:
771
Nyt album, maggie et år :) Jeg har lige lagt lidt nye billeder ind ad Maggie. Hun er nu blevet et år, og har udviklet sig meget :) Kig hvis i h...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. sep 2012
Visninger:
886
stor hvalp søger venner Har charlie på 5 mdr, han er en rottwieler blanding på 16 kg. Han søger nogen venner der kan give ham noget mere sel...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. sep 2012
Visninger:
1.173
Spørgeskema (skolerelateret) Jeg vil blive rigtig glad hvis I vil gå ind og besvare dette spørgeskema, som min gruppe og mig skal bruge i et samfund...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. sep 2012
Visninger:
753
Cesar Millan I kender sikkert alle til denne Mand, jeg ville bare gerne høre hvad i syntes om hans trænings metoder? det ser jo vild...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. sep 2012
Visninger:
1.410
Forebyggelse af smerter hos hund! https://www.facebook.com/events/509726725720034/ Læs mere på www.aDogDream.dk Del endelig, hvis det kan forhindre...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. aug 2012
Visninger:
757
Køkken tapet smager åbenbart for godt Hej allesammen.. Nu bliver jeg simpelthen nød til og spørge her inde, for jeg ved ikke hva jeg skal stille op længer...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. aug 2012
Visninger:
1.040
sjælden sygdom. Hej jeg tænkte egentlig på om der er nogen her inde som deler samme "sorg" som min mand og jeg, vi har den desjligste b...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. jul 2012
Visninger:
1.084

Annonce