Forum kategorier

HyggeKrogen

HyggeKrogen

Medlemmer: 1.574
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Jeg tror Chiki er Epilepsi! Ja... Chiki har jo længe været syg. Fik konstateret leversygdom og rygskade. Chiki's leverproblem er nu væk, heldig...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. jul 2012
Visninger:
1.236
Små tisser Boss er begyndt at små tisse når der kommer nogle, det er mest når min mor, far eller søster kommer hjem, og det er ikk...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. jul 2012
Visninger:
604
boliger Nogle der har login til bolig portal. ? Haster. Har funden det fedeste hus.
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. jul 2012
Visninger:
491
Politi hund søges Vi kunne godt tænke os, at adopter en politi hund her hjemme. Men hvem skal vi henvende os til? Er der en bestemt inter...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. jul 2012
Visninger:
3.691
Album :) Hej alle :) Så er mit albummet Bella og hendes venner færdig. Kig gerne forbi det så er i søde :) http://www.hundeg...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. jul 2012
Visninger:
888
Cibau hunde fodder? nogle der har erfaringer med dette? mvh liza.
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. jun 2012
Visninger:
505
VIP Kan man godt være vip ved det nye desing?
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. jun 2012
Visninger:
937
Hundeloven 2 år - 1. Juli 2012 Sæt dette billede på din(e) profiler - og støt op om at få politikkerne til at tage loven op til revurdering inden 3. å...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. jun 2012
Visninger:
862
Kræftramt - opdatering Så bliver Rex opereret imorgen, og må sige jeg er nervøs! Håber alt går vel. Men dyrlægen siger at han har meget stor c...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. jun 2012
Visninger:
741
Kedsomhed? Så kig gerne forbi mine udfordringer , og Vega :D Tak :)
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. jun 2012
Visninger:
477
Trapper. Hejsa, nogen gode idéer til hvordan man kan få sin hund op af trapper? Min hund Ziggi går op lige indtil alle fire ben ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. jun 2012
Visninger:
1.435
Ny hunde side:-) En side hvor man kan indskive sine gå tur hvis man mangler nogle at gå sammen med:-) man kan også fide andres gå ture.....
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. jun 2012
Visninger:
1.150
Vandløbebånd - Østjylland Hej! Chiki har været så uheldig at få en rygskade! Hun har været til dyrelæge 2 gange, og idag til massage. Hun ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. jun 2012
Visninger:
825
Udfordringer Nogle som vil smutte forbi mine nye udfordringer? Synes ikke der er så mange der har stemt!! ;( på forhånd tak! - v...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. jun 2012
Visninger:
482
Kræftramt. Hej hundeglade mennesker. Nu troede jeg lige at jeg skulle hjem og rigtig hygge mig foran fjernsynet sammen med min ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. jun 2012
Visninger:
1.396
Chiki - dyrelægen Hej Alle.. Så kom Chiki afsted til dyrelægen. Hun blev undersøgt og han fandt ud af at hun havde store rygsmerter. H...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. jun 2012
Visninger:
1.330
Jeg tror min hund er blevet forkølet . Hejsa :-) Kan hunde godt blive forkølet? Jeg tror nemlig at min hund er blevet forkølet. I nat kastede min hund Dais...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. jun 2012
Visninger:
1.535
Boligportal hjælp ! :'( Hej alle. vores hus skal nedrives denne måned og vi er tvunget til at flytte i denne dyre nye lejlighed.. men vi har fu...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. jun 2012
Visninger:
1.296
Velgørende arrangement på Fyn; “Hundens dag” Lørdag d. 4. august afholder Hundeadfærdsskolen Fyn et spændende velgørenhedsarrangement lidt syd for Odense. Alle peng...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. maj 2012
Visninger:
786
Spørgeskema undersøgelse Hej Allesammen =) Jeg er igang med et projekt i skolen som omhandler Mediernes indflydelse på unges identitetsdannelse...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. maj 2012
Visninger:
1.106

Annonce