Forum kategorier

HyggeKrogen

HyggeKrogen

Medlemmer: 1.574
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Chiki sad fast i hegnet - HJÆLP! hej hundetosser! Her i sidste uge strytede Chiki over til hegnet (hækken) for at gå af naboens schæfer. Da man lige pl...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. maj 2012
Visninger:
661
Endnu et hundeforbud ophævet Avisartikel hvormed det annonceres at hundeforbudet i Cincinnati USA efter 9 år ophører. Hele Italien og Holland ophæ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. maj 2012
Visninger:
695
Min hund giver sin pote. Jeg haar tit tænkt over hvorfor min hund ligepludselig giver sin pote til mig, jeg ved godt hvorfor hun gør det når jeg...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. maj 2012
Visninger:
5.799
Venneanmodninger Venneanmodninger søges ;) Godkender alle der ansøger :D
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. maj 2012
Visninger:
437
Hjælp til fedtet hud! God aften alle sammen. :o) Som i har læst, vil jeg gerne have hjælp til min fedtede hud. Det er så slemt, at jeg ikke ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. maj 2012
Visninger:
1.073
hvalpetræning små hunderacer i Nordsjælland ??? Nå,jeg får ny hvalp til slutningen af september,og så ville jeg gerne gå til hvalpetræning ,men for småhunde,så den lil...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. maj 2012
Visninger:
1.984
Kiiiig :o)) Har lagt nye billeder ind af Paco på hans profil :-) De 5 første. Tag endelig et kig, og læg gerne en kommentar. Ha' en...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. maj 2012
Visninger:
372
Hjælp søges, til projekt om dyremishandling. Mig og min veninde valgte at skrive om Dyremishandling (Animal cruelty det er i engelsk og en projektopgave), vi har va...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. maj 2012
Visninger:
1.176
Hikke Jeg har gået i et stykke tid og undret mig over hvad jeg kan gøre ved at Mika ik altid for hikke. Men han har det ret ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. maj 2012
Visninger:
2.193
Spørgsmål vedr. hunde legetøj Hej. Jeg har købe det her stykke legetøj til min hund. http://www.zooplus.dk/shop/hund/hundesport_hundelegetoej/kon...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. maj 2012
Visninger:
1.031
Storkøbenhavn og omegn Denne gruppe er oprettet for nylig derfor ikke så mange opslag, men har i ikke lyst til at være med? det er til alle so...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. maj 2012
Visninger:
767
Billeder? Hej alle! :) Jeg ved godt det måske lyder lidt dumt, men hvordan ligger man billeder ind som en hjemmeside?? Altså fx...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. maj 2012
Visninger:
368
KRISE - 1 uge gammel hvalp med dårlig mave Min Powder Puff hvalp på 1 uge har dårlig mave. Er der nogen af Jer der har erfaring med om jeg må give ham A38 i i så ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. maj 2012
Visninger:
1.402
Dogs home party i 6430 https://www.facebook.com/events/314372225296273/ Først starter vi med et dogs home party hvor der bliver præsenteret d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. maj 2012
Visninger:
668
Canon EOS 1100 D VS Nikon D3100 Hej HG Ja som overskriften siger hvilket af de to kameraer er bedst :) Jeg er helt nybegynder og har ingen erfarin...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. maj 2012
Visninger:
1.320
Canon EOS 1100 D VS Nikon D3100 Hej HG Ja som overskriften siger hvilket af de to kameraer er bedst :) Jeg er helt nybegynder og har ingen erfarin...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. maj 2012
Visninger:
1.355
International gruppe mod sex med dyr i Danmark? Hej folkens. Jeg har i et stykke tid overvejet at starte en international gruppe på Facebook mod den danske lovgivning...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. maj 2012
Visninger:
922
Lille spørgsmål... Hej :o) Hvordan irrettesætter (staves) i jeres hunde? Når Paco gør et eller andet som jeg ikke vil have, har jeg lidt ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. maj 2012
Visninger:
573
Vacc og chip af hvalpe Hvornår må man vacc og chippe hvalpe? Diverse hjemmesider siger jo hver sin ting :) Har lige fået seks velfungerende hv...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. maj 2012
Visninger:
1.085
Boss ude og svømme Ja, så blev det tid igen til en svømmetur for Boss(: http://www.youtube.com/watch?v=fADTWjbZZL8&feature=g-upl
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. maj 2012
Visninger:
759

Annonce