Forum kategorier

HyggeKrogen

HyggeKrogen

Medlemmer: 1.574
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Madopskrifter Hej alle sammen. Er der nogle der kender en rigtig lækker ret, som gerne må være forholdsvis billig. Jeg vil gerne tilb...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. mar 2012
Visninger:
514
HIP HIP HURRA! CHIKI FYLDER 5 ÅR IDAG! nøøøøøj, så blev min lille pige 5 hele år! :-) HIHHIIHIHIHI! Hun skal have "hundelagkage" senere og har været på laaaaa...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. mar 2012
Visninger:
818
Et nyt familie medlem :)) Efter 5 år uden hund, fik vi nu udvidet vores lille familie igen med en dejlig en af slagsen :)) Håber I vil tage et be...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. mar 2012
Visninger:
1.133
Ny K9 sele Jeg vil super gerne have en ny sele til Paco, og det skal være en ny K9. Har den i lyseblå nu, men er kommet i den irri...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. mar 2012
Visninger:
664
ad edderkopper Jeg har nok et meget mærkeligt spørgsmål... Hvad betyder hvis man har mange edderkopper rundt om ens hus altså udenfor....
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. mar 2012
Visninger:
547
Et personligt spørgsmål. Hej alle sammen. Jeg har nu haft menstruation i 3 uger. Alle 3 uger har kun været pletblødning, det skifter mellem pos...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. mar 2012
Visninger:
1.209
Søger login til boligportalen Nogen der har en login jeg kan låne til boligportalen ?
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. mar 2012
Visninger:
993
Fifi fyldte 7 år igår (Karelsk Bjørnehund) D. 22/3 2005 kom vores lille Fifi til verden, og siden d. 17/12 2006 har hun været hos mig. Idag har vi fejret hende, ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. mar 2012
Visninger:
437
Vild med dyr messen/ vil med udeliv Nogle som vil med mig op til vild med dyr messen / vil med udeliv messen den 31 marts og 1 april fra 10-17 jeg regner m...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. mar 2012
Visninger:
705
Legetøj der ikke kan bides i stykker? Hej alle sammen. Min hun bider alt legetøj i stykker på nær et stykke legetøj fra King. Desværre bider han også i mine ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. mar 2012
Visninger:
6.968
Olivers.dk Da jeg synes olivers er et super sted at handle ville jeg da lige anbefalde det til jer andre:-) og hvis i vil bestille...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. mar 2012
Visninger:
778
Foredrag om neutralisering Foredrag om neutralisering af hunde. Tirsdag d. 17. april kommer Rie Ravn, adfærdsterapeut gennem mange år, til Padbor...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. mar 2012
Visninger:
991
Min hund er lydfølsom Jeg har en lille Coton tæve på godt 7mdr. Sille hedder hun. Jeg ved ikke om lydfølsom er det rigtige ord, hun reagere v...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. mar 2012
Visninger:
2.102
Mødes søndag den 4/3-12 ved sønderborg Hej med jer alle sammen vi er to som mødes på Hjortspringvej 18 i stevning i morgen kl 10 hvor vi så skal ud og gå ente...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. mar 2012
Visninger:
411
Hvad mangler han(: Hey derude, jeg sad lige og kiggede igennem en masse hunde og hvordan deres side ser ud, og tænkte hvad synes i jeg man...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. feb 2012
Visninger:
491
jubii så fik vi eget domæne navn Så i må da meget gerne kigge forbi:-) www.thildepigen.dk
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. feb 2012
Visninger:
973
Søger pasning Hejsa. Jeg søger nogle der vil/kan passe Charlie den 17 maj da vi skal til konfirmation .. Jeg bor i Hillerød .. VI ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. feb 2012
Visninger:
1.028
Undre mig over hundes signaler Godaften. Jeg har et spørgsmål til en hund jeg kenders kropssprog/signaler. Han går parktisk talt hele tiden rundt m...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. feb 2012
Visninger:
493
What to do!? Dette kan godt blive en smule langt men samtidig en kort beskrivelse af en lang Historie... i 2007 blev min bedste ve...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. feb 2012
Visninger:
531
fjerne lugten af tis nogen der ved hvordan man bedst fjerner lugter af tis fra trægulv, ved godt at det nok næsten er umuligt, men håber at ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. feb 2012
Visninger:
20.779

Annonce