Forum kategorier

HyggeKrogen

HyggeKrogen

Medlemmer: 1.574
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
min hund tisser indenfor hjælp vi har en gravhund på 1 år. Hun er blevet undersøgt af dyrlægen, og han kan ikke finde nogen sygdomme. Hun tisser på g...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. feb 2012
Visninger:
3.475
Kan marsvine lopper leve på hunde? Ja som i kan se i min overskrift, vil jeg gerne vide, om marsvin lopper kan leve på hunde? :-) Det er fordi, at vi ska...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. feb 2012
Visninger:
848
Åhh jeg tror vi skal lave en hygge aften:-) Ja synes vi skal bruge tid på vores skønne hunde basser her i aften:-) Så jeg starter. Jeg vil børste Mathilde klippe l...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. feb 2012
Visninger:
662
maxi zoo tilst Har i morgen tricks dag så jeg lige da jeg var der inde tidligere i dag. Tænkte det måske var noget for nogen :) Der e...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. feb 2012
Visninger:
904
spiseproblemer! Hej, min hund er lidt over 2 år gammel. Vi har købt ham fra et dyreinternat for lidt over et år siden, og siden vi har ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. feb 2012
Visninger:
808
Plantorama på søndag Er der nogle som skal i plantorama på søndag??? det skal vi ihvertfald og vi glæder os meget. der kommer en masse udsti...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. feb 2012
Visninger:
804
Hjælp til uddannelses skema. God aften alle sammen. :-) Jeg sidder lige og knokler med det sidste i min OSO opgave (obligatoriske selvvalgt opgave)...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. feb 2012
Visninger:
1.170
hjælp til at finde en telefon fra 03-05 hej alle sammen jeg håber i kan hjælpe mig:-) Jeg skal bruge en lokal telefonbog for augustenborg år 2003-2005
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. feb 2012
Visninger:
664
Kun hunde med Dkk Synes det er meget underligt at på avlsannoncer står der kun med dkk,når man så læser under hunden ja så er den ikke ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. feb 2012
Visninger:
1.206
harpiks i pelsen Ja mathilde har fået harpiks i sin pels :-( hvordan kan jeg få det ud???
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. feb 2012
Visninger:
4.637
Ny hund, hjælp! God aften alle sammen. :o) Min søster og jeg er igang med at plage min mor om, at få en ny hund, da vores elskede Buste...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. feb 2012
Visninger:
893
Starbuck kaffe Er der nogen der har en mening om vakuumpakket Starbuck kaffe, som er 4 mdr over sidste salgsdato,går det ud over smag ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. feb 2012
Visninger:
952
Tassimo Hvor køber i jeres tassimo kaffe henne? Gerne fra udlandet; Tyskland, England, Polen osv. Har ikke kort til metro, så d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. feb 2012
Visninger:
7.963
Så kom der endelig sne :) DET SKAL FEJRES! ;D Så kom sneen endelig :) Nynne og jeg har nydt det gode vejr med gåtur i sneen og solskind - vi havde kameraet med, hvil...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. jan 2012
Visninger:
771
Projektopgave spørgeskema - Regnskoven. Sidste år lavede mig om min veninde en projektopgave.. Vi fik hundrede svar, herinde fra, og håber i igen vil svare (: ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. jan 2012
Visninger:
615
loppe middel Kender i dette loppe middel??? og hvad synes i op det??? skader det en kat??? http://www.petdreams.dk/beskyt-din-hund-i...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. jan 2012
Visninger:
907
Er det normalt??? Jeg sad lige og kiggede dejlige hundeprofiler igennem og faldt over en sætning på en større hund i beskrivelsen: Lange...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. jan 2012
Visninger:
641
Ny på HG Hej allesammen :-) Jeg er ny herinde og har lige oprettet en profil med min dejlige dreng Baloo! Måske i har lyst til ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. jan 2012
Visninger:
729
Nyt album Leonberger Maggie :) En lille håndfuld billeder fra en flot gåtur, kig hvis i har lyst :) http://www.hundegalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=6...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. jan 2012
Visninger:
807
jubii så kom der sne:-) Ja nu har vi endelig fået sne og Mathilde elsker det:-) Hvad siger jeres hunde til sneen??? Her er vores sne album:-)
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. jan 2012
Visninger:
579

Annonce