Forum kategorier

HyggeKrogen

HyggeKrogen

Medlemmer: 1.574
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
agilety nu... Jeg vil lige høre om man må lave agilety nu her selv om vejret er kold???
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. jan 2012
Visninger:
616
Denne race https://www.facebook.com/#!/photo.php?fbid=10150618796089359&set=a.10150095883279359.305325.737624358&type=1&theater hv...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. jan 2012
Visninger:
810
Vidieo på HG er bare et kryds hej hvis jeg skal se videoer kan man kun se teksten men når man går ind på den kan man godt se det er det kun på min co...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. jan 2012
Visninger:
541
tyggeting / tandpasta til hunde Jeg ville lige høre af om i børster tænder på jeres hunde hvis ja hvilke tandpasta bruger i så? Jeg plejer at bruge de...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. jan 2012
Visninger:
734
hvalpepas/1 løbetid. Hej Akita har været lidt mere kontant over for Bailey de sidste dage og jeg kunne så se at Bailey er kommet i løb igår....
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. jan 2012
Visninger:
928
Hjælp - skal fremlægge og mangler hjælp fra jer!!! Hej. Håber virkelig i kan hjælpe skal forklar udtrykket: Kan - skal - vil Det er omkring hvordan børn selv skal have ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. jan 2012
Visninger:
981
Mathilde jeg elsker dig Som mange af jer sikkert ved så kan Mathilde sidde pænt ( sidde på bag ben) nu har hun fundet ud af at hvis hun gøre de...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. jan 2012
Visninger:
595
Nye album:-) Så er der lig to nye album... Nyt album: Mathilde. http://www.hundegalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=66922 Nyt album: A...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. jan 2012
Visninger:
382
Træning omkring Odense M Er der nogen der kender til træning ude omkring Odense M ? Jeg søger et Unghunde hold, eller Soft Agility.
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. jan 2012
Visninger:
971
dagens gode gerning var ude at gå med min lille skit zo i dag og havde ham som altid på lang snor, der kommer en dame imod os med en hund o...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. jan 2012
Visninger:
604
weekend ja så det snart weekend hvad skal i lave i jeres weekend... vi skal bare slappe af lave lidt ved huset og søndag stå...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. jan 2012
Visninger:
550
Hvilken race var det nu ? :D jeg sad sammen med min søster og så dog 101. og det der tema var jagthund. hvor der så var en hunderace som ikke var så...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. jan 2012
Visninger:
617
Lydigheds træning nær farum Hey jeg har fået lov til af min mor at gå med hunde træning med Tikka. Det skal være nær farum og til at komme der til ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. jan 2012
Visninger:
683
Admiral på loftet? Her i weekenden oplevede jeg noget rigtig spøjst. Vi er igang med den store udrytning og sortering fra adskillige årti...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. jan 2012
Visninger:
727
Den jyskeskovhave Nogen der har lyst til at mødes deroppe idag her engang i eftermiddag?? Regner med at tage derop med aslan og qiwi, da...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. jan 2012
Visninger:
469
bricksite ? Hej :-) Er der nogle her der er kloge til hjemmesden bricksite? Jeg skal lave en ny forside til min hundeklub.. det s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. jan 2012
Visninger:
586
første nytårs aften er virkelig stolt af min lille hund, hans første nytårs aften er overstået og han tog det i stiv pote. jeg skulle til ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. jan 2012
Visninger:
752
Min hund er Mega bange (raketter) Hejsa og godt nytår :-) Der er mange der fyre af nu og min hund skulle lige ud at tisse inden vi gik og så kom der sel...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. dec 2011
Visninger:
878
Åh jeg er så GLAD i dag :o) Så fik jeg en Jack Russell Terrier igen :o) :o) :o) Det er da den bedste nytårs gave man kan gi sig selv :o) !!!
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. dec 2011
Visninger:
717
Hvalpesyge tæver kan jo godt ha som om deres legetøj er deres hvalp og passer ekstremt meget på det. Men kan hanhunde også det? ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. dec 2011
Visninger:
942

Annonce