Forum kategorier

Puddelen!

Puddelen!

Medlemmer: 33
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Spørgsmål om pudlen Hej, jeg er ny i gruppen og har ingen puddel endnu, men tænker at min næste hund kunne blive en puddel. Jeg kigger mes...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. dec 2011
Visninger:
1.209
Lidt hjælp søges..... Har lige fået den skønneste lille toy puddel på 9 uger.... Men vil hører om i andre også giver jeres små frakker på.......
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. nov 2011
Visninger:
1.091
Endnu et lille ? herfra... Jeg har jo lille Luca... Jeg kunne jo godt tænke mig en hvalp af hende engang... Hvad skal pudler være tjekket for ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. apr 2011
Visninger:
978
Klipning af Luca... Hej alle... Ja, så prøvede jeg igår så småt at klippe Luca for første gang... Eller altså første gang for mig... ;) ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. feb 2011
Visninger:
969
Opdrætter af Storpuddel? Jeg har i et stykke tid overvejet om min næste hund skal være en storpuddel, og vil derfor selvfølgelig gerne ud og bes...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. feb 2011
Visninger:
816
Klipning af hale Jeg har en skøn storpudel, som jeg selv klipper. Synes selv at jeg klare det meget godt, og får også stor ros af folk p...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. feb 2011
Visninger:
559
Vægt Ja, nu stiller jeg lige et spørgsmål igen... Jeg har jo den her dejlige lille mellempuddel på 1 år her d. 19. dec......
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. dec 2010
Visninger:
669
Hundetrimmer Hej, Jeg er ved at kigge mig omkring efter en hundetrimmer, men det er jo ikke alle, som kan bruges til pudler, så d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. okt 2010
Visninger:
1.335
farve gener? Hvis man parre en hvid puddel med en anden hvid . Kan man så få andre farver hvalpe end hvide?
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. aug 2010
Visninger:
509
Hundefrisør... Hvem klipper jeres lækre vuffer ? Jeg mangler en god hundefrisør til Luca til rimelige penge..
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. jun 2010
Visninger:
1.081
Må man bruge lak? Jeg er ejer af tre dejlige pudler, hvor den en´ havde jeg tænkt mig at tage med til tysklan her til sommer, jeg selv s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. mar 2010
Visninger:
1.305
Tandsten Min pudel Perle får meget hurtigt tandsten, og lugter også ud af munden. Jeg får renset tænder på hende hver år hos dyr...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. dec 2009
Visninger:
707
KBH vinder- Brøndby. Hej. Hvem kommer til Brøndby i weekenden og hvem skal i ha med? Jeg skal ha med min mors to toy pudler, Noel og Ros...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. sep 2009
Visninger:
541
Hvor meget aktiverer i jeres pudel? Ja hvor meget tid bruger i på jeres pudel dagligt ? Hvor lange ture, hvor megen aktivering osv :O)
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. jul 2009
Visninger:
654
Vedr. mellem/storpudel Hej jeg er en pige, der overvejer om jeg skal have en mellem- eller storpudel tæve til forår/sommer. Jeg har læst e...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. jul 2009
Visninger:
1.271
Oster skær- Længde? Jeg har kikket på nogle flere skær til min oster på Tholo, men er tvivl om, hvor meget hår de forskellige efterlader. ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. mar 2009
Visninger:
1.140
Halsbånd, Løveklipning. Hvilket slags halsbånd er gode til pudler med lille løveklipning, når der skal gåes tur? Eller bruger I bare udstilling...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. mar 2009
Visninger:
649
Shampoo og børster Jeg ville spørge, om hvilken slags shampoo I bruger. Kan man få noget, der er specielt godt til pudlers pels? Ang. b...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. jan 2009
Visninger:
2.187
Kursus i klipning Er der nogle herinde der, ved hvor man kan lære at klippe sin pudel selv? jeg ved, at pudel klubben afholder kursus, me...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. jan 2009
Visninger:
2.553
Toy eller dværg? ( højde ) Hej Alle Sammen Min Pudel Ludvig er købt som toypudel men han er nu 2,5 år og er gået over toy mål. Der står Toy på ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. jan 2009
Visninger:
1.602

Annonce