Forum kategorier

Genetisk farverelateret pelstab

Genetisk farverelateret pelstab

Medlemmer: 23
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
kan det passe?? kan det passe at en blå chi, efter choko far og sort/mokka mor kan have genetisk pelstab???? jeg har min beta der ha...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. okt 2010
Visninger:
536
kan det "stoppes"??? kan man give noget for pelstabet? kan der gøres noget???? min lilla pige beta har nemlig lig fået det konstateret ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. aug 2010
Visninger:
731
Fandt lige mere info om GFP Problemet med den farve, BLUE eller fortyndet farver som lilla, Isabelle, abrikos Det er naturligvis ikke rigtig ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. jul 2009
Visninger:
2.248
Lynet, som han ser ud nu......... Jeg har sneget mig til fotos a Lynets ryg som den ser ud pt..............advarsel, det er ikke et kønt syn: http://i...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. maj 2009
Visninger:
568
Lykke til advokat:) Så var Lykke oppe ved den nye advokat:) Hun var rigtig dygtig deroppe... Hun kan godt være ligt aggrassiv overfor fremm...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. apr 2009
Visninger:
654
tegn på pelstab ??? ja nu tror jeg altså at det er "sket". min enzo er begyndt at få skallede pletter ved tændingerne (staves) der e...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. apr 2009
Visninger:
1.234
Hip hip hurra Maxie fylder 6år i dag Min lille dreng fylder i dag 6år og håber på at få rigtig mange hilsner, så han rigtig kan føle at han stadig er en flo...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. mar 2009
Visninger:
430
hvornår ??? Hej alle :-) jeg har jo den dejligste lille chokolade knap af en chihuahua, men hans søskende er blå og har fået pel...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. mar 2009
Visninger:
573
Endelig... Så har Lykke endelig fået lidt mere hår på ryggen:) Jeg giver hende tun i olie og det ser ud til at virke på hendes pel...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. mar 2009
Visninger:
519
EJ DET ER ALTSÅ GULD!!!! min window vista kan oversætte udenlandske hj. sider til dansk eller er det Google.............ligemeget - Her er et pa...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. feb 2009
Visninger:
675
Lykke Så har Kira været ved dyre doktoren, og har fået rykket 2 tænder ud... Dyre doktoren så lige samtidig på Lykke, og sagd...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. feb 2009
Visninger:
696
Helle??? Hvor blev hun a??? Når man trykker på Stines link, kommer man til forsiden?? Hvorfor er hun slettet? det er da noget æv...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. jan 2009
Visninger:
652
Alder.... Er der egentlig nogen der ved hvor gammel blå hunde med genetisk farverelateret pelstab bliver sådan i gennemsnit???
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. jan 2009
Visninger:
441
Nye billeder... Så er der kommet nye billeder af Lykke... de er ikke vild gode, men de kan give jer et lille indtryk af hvordan hun ser...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. jan 2009
Visninger:
477
Det lille blå Lyn http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=35113
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. jan 2009
Visninger:
463
Velkommen Jeg vil bare sige velkommen i denne nye gruppe. Jeg håber at vi kan hjælpe og støtte hinanden os der har en hund med g...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. jan 2009
Visninger:
585

Annonce