Forum kategorier

For os med bagemaskiner

For os med bagemaskiner

Medlemmer: 28
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Meget billige br. blandinger ;) LIDL har denne uge brødblandinger til 6kr/kg
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. sep 2011
Visninger:
773
Bagemaskine?? Hej alle Håber i kan hjælpe mig! Da jeg er helt og aldeles grøn på dette område. Jeg har en tidligere kollega som fo...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. okt 2010
Visninger:
1.338
Nyt > Lækre brød og kager :) Tips og opskrifter. Skylder mig at smide denne artikel fra i går, før den blir væk ;o) http://www.madmagasinet.dk/ops...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. okt 2010
Visninger:
1.451
dejkrog Nogle som ved hvor man gerne lidt billiger end en ny maskine kan købe en dej krog til en melissa bagemaskine
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. aug 2010
Visninger:
1.111
ÅH NEJ ulykker.... :( Nogen der ved om forman ka komme i ovnen ? Mit rugbrød hævede for meget, så måtte stoppe bagning 1 t. før - føj her lu...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. okt 2009
Visninger:
666
Tefal XXL Hej i gruppen ville lige høre om der er nogle der har købt den nye maskine fra Tefal som hedder XXL ? jeg overvejer a...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. apr 2009
Visninger:
848
Mit første rugbrød - Brita ? Så fik jeg bagt mit første rugbrød - mums... Negativt > - måtte hjælpe maskine en smule, men det var jeg nu forbere...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. mar 2009
Visninger:
966
Gærproblematik ;o) Nu er det ikke fordi at jeg har et problem, for det kører bare på skinner nu - det er en fornøjelse hvergang ! Det e...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. mar 2009
Visninger:
1.114
Tilbud på maskine hos Lidl... (link fjernet) Ved ikke om alle efterhånden har / har bestilt, men her er en på bud fra d. 23 marts...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. mar 2009
Visninger:
1.088
Hehe... min søn eksperimenterer... Tror min søn er ved at være træt af at humpe rundt med brækket ankel...knægten er ski gået i køkkenet og vil forsøge no...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. mar 2009
Visninger:
658
Indkøb af mel og -blandinger... Hvor køber I tørgær, mel og -blandinger billigst ? Førhen havde de 2 kg´s rugmel i vores Netto - det har de ikke læn...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. mar 2009
Visninger:
2.567
Så venter jeg bare på den kommer ;o)) Så har jeg fået bestilt, en Bagemaskine, glæder mig til at få den hjem og prøve nogen af de lækre opskrifter, der er l...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. mar 2009
Visninger:
688
Ymer/gulerodsbrød Nuj, har netop lige lavet det lækreste brød EVER!! Det er det bedste brød jeg har lavet indtil videre... jeg har selv b...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. mar 2009
Visninger:
1.307
Severin maskine købt i Sverige... Det blev så den samme som gaven... (link fjernet) Kursen er jo fin - jeg gav 400 DKK for den. Ihh.. glæder mig ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. mar 2009
Visninger:
657
kartoffelbrød ingredienser brødstørrelse 750 g ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. mar 2009
Visninger:
605
masser af forskellige opskrifter Fandt lige linket til brugsforvirringen til min bagemaskine Melissa. Der er så mange gode opskrifter heri, at jeg endn...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. mar 2009
Visninger:
1.187
Søger opsk. m. squash og/el. gulerod.. Har lige været over hos min veninde, som jeg forærede en Severin for kort tid siden. Alt indtil i dag er blevet god...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. mar 2009
Visninger:
953
Wee så fik jeg Bagemaskine OBH Nordica Ja jeg har lige været heldig, havde oppe i byen og på nettet set dem til 800kr og det ville jeg ikk lige pt bruge, meee...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. mar 2009
Visninger:
4.945
Hindbærsnittens HP. :p Her er lidt forskelligt interessant ;o) Fx manualer til de forskellige masiner og omregningsprogram, så brødstørrelse ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. mar 2009
Visninger:
814
Hvad gør jeg forkert? Første brød kunne slå en ihjel det andet jeg lige har bagt er stadig fugtigt i midten og ikke specielt hævet så lille k...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. mar 2009
Visninger:
915

Annonce