Forum kategorier

Fototime gruppen.

Fototime gruppen.

Medlemmer: 66
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
kig her hej allesammen. Jeg ved godt at tidligere spurgte jeg om det samme men HVEM VIL VÆRE HJÆLPE-ADMIN DER SKAL VÆRE TO!!!!...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. aug 2009
Visninger:
570
Fototime Hej hunde-elsker xD er i klar til en fototime I skal bare skrive JEG ER MED/ MED (: Når der er 7 med begynder v...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. jul 2009
Visninger:
473
hjælpe-admin hej allesammen jeg søger to hjælpeadminner i skal bare skrive hvad i vil gøre for gruppen hver uge og dem med de højest...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. jul 2009
Visninger:
550
12:30-12:30 imorgen. ja en fototime igen da den anden ikke gik så godt =( du er ikke videre =) videre =D helt klart videre. Det er så...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. jul 2009
Visninger:
450
VINDEREN... er 1. davida med 4 stemmer 2. pladsen deler 7. molly 8. molly 2. davida 4. sasha. 3 pladsen 12. ozzy 11. ozzy 9. mol...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. jul 2009
Visninger:
348
afstemning så er afstemningen igang og det ligger på min bruger her: http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=41967
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. jun 2009
Visninger:
947
udfordringer hej allesammen kan i ikke sende nogle udfordringer til mig da jeg gerne vil prøve at have over tusinde
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. jun 2009
Visninger:
361
konkurrence hej allesammen nu er der kommet en ny konkurrence og denne konkurrence er det bedste vand hunde billede hunden skal end...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. jun 2009
Visninger:
469
Profil? Hvad mangler der på olivers profil?:) Svar meget gerne:) http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=57612
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. jun 2009
Visninger:
346
VINDEREN... så nu har jeg fundet en vinder 1. plads 3 oliver ejer ditte med seks stemmer 2.plads bella ejer lise med to stemmer ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. jun 2009
Visninger:
471
kig der ligger et fotoalbum på min bruger der kan i gå ind og stemme man må ikke stemme på sin egen hund jeg må godt stemme...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. maj 2009
Visninger:
370
inviter ja da vi ikke er så mange i gruppen vil jeg gerne have at i skriver ja eller nej i dette emne om at vi skal invitere no...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. maj 2009
Visninger:
421
konkurrence ja jeg lavede lige hurtig en konkurrence med det bedste springbillede så bare læg jeres billeder ind 1 billede per hund
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. maj 2009
Visninger:
559
konkurrenceemne hej allesammen så nu er det jeres tur tal at bestemme find på et emne og skriv det her så finder jeg ud af hvad for en ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. maj 2009
Visninger:
274
vinderen er........................ vinderen af vores første konkurrence er sussi et stort tillykke til sussi hun får en x-høj og billedet på forsiden ejer...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. maj 2009
Visninger:
356
hvalpe så misse fødte i fredags og nu har jeg fået taget nogle billeder i kan endten gå ind under min bruger og kigge i mine f...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. apr 2009
Visninger:
390
vores første konkurrence ja nu skal vi have vores første konkurrence temaet er dovne billede med jeres hunde og jeg må selvfølgelig ikke være me...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. apr 2009
Visninger:
1.001
VORES LABRADORE SKAL HAVE HVALPE lise og janni skal have hvalpe til sommer med to hunde de hedder misse og bella de kommer begge to herind og vi er kun ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. feb 2009
Visninger:
1.007

Annonce