Forum kategorier

Minibull

Minibull

Medlemmer: 40
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
fb gruppe for Miniature Bull Terrier Jeghar forsøgt at oprette en gruppe ' Miniature Bull Terrier på dansk'. Vil I prøve at se, om det virker? http://ww...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. jan 2013
Visninger:
1.199
Glædelig Jul & Godt Nytår Tråden :) Hej til alle Vi vil ønske jer alle en rigtig Glædelig Jul, samt et godt Nytår Vi ser igen frem til det nye år, de...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. dec 2012
Visninger:
1.259
Dette haster (Indlæg Svensk Bull Terrier blad) Hej alle Svensk Bull Terrier Klub har rettet henvendelse at de ønsker noget til deres blad vedr. Minibull i DK.. ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. dec 2012
Visninger:
1.037
Juleturen Hey Slet ikke noget at fortælle om juleturen... Vi var desværre i Tyskland så kunne ikke deltage, men vil da gerne h...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. nov 2012
Visninger:
553
Eddies patella luxation Ja så kom tiden hvor Eddies knæ er begyndt at gøre ondt på ham. Han blev tidligere på året undersøgt hos Ken på Faxe me...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. okt 2012
Visninger:
2.618
Et spørgsmål om ændret adfærd Hej Gruppe ;-) Jeg har lidt spørgsmål ang. min dejlige mini-bull på 7 mdr. som ret markant har ændret adfærd når vi er...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. sep 2012
Visninger:
1.330
sundhed? Hvordan er sundheden hos btm? Hvad skal man sørge for at opdrætter har undersøgt for? Hvad er gennemsnit alderen?
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. aug 2012
Visninger:
1.369
hvem vil mødes? Hej alle :) Vi går og tænker på at anskaffe os en minibuller efter vi desværre måtte aflive vores franske her i weeken...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. aug 2012
Visninger:
1.113
Udstilling Århus Kunne lige læse mig til at der kommer standard bullere på DKK-udstillingen i Århus d. 25. august. Ved I om der kommer M...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. jul 2012
Visninger:
1.072
Dansende MBTere HUSK: BULL DANCING søndag d. 26. august kl. 11:00 Vi får besøg af en standard Bull Terrier, der viser os, hvordan e...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. jul 2012
Visninger:
597
Hejsa Tak fordi jeg må være med i jeres gruppe for bullterrier Lidt om mig jeg er en fyr på 31 som bor i lejlighed i skiv...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. jul 2012
Visninger:
1.768
Vi vover springet... Efter lange overvejelser (da vi ikke har haft hvalpe før) er Bruni nu blevet parret med Multi Ch. Potsu de Notsu Arciba...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. jul 2012
Visninger:
1.432
Hazel.. Hazel upc-test kom tilbage igår; resultatet var 0,6.... Idag fik hun så taget en blodprøve, som desværre bekræfter a...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. jun 2012
Visninger:
1.003
mimibuller træf Havde besøg af en hollansk kennel og deres miniature bullere, samt min kammerats mini og min. 5 miniature bullterriers...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. maj 2012
Visninger:
579
Mini Bull og HD/AD? Det er ikke alment kendt at racen skulle døje med hverken HD eller AD, og det er ej heller normen at man undersøger for...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. maj 2012
Visninger:
1.871
MBT Bakketur 2012 Vores årlige Bakketur er nu vel overstået. I kan læse lidt mere om turen her: (link fjernet) Alle vores arrangemente...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. maj 2012
Visninger:
740
Goddaw' Hej med jer. Tak fordi jeg må være med i jeres lille gruppe herinde. :-) Jeg hedder Julie, jeg er 20 år, hjemmeboende...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. maj 2012
Visninger:
1.115
Spaghettien takker af... Ja altså ikke sådan helt... Eddie aka spaghetti har gennem de sidste par måneder haltet lidt on and off. Vi har været h...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. apr 2012
Visninger:
1.196
M&R og andre.... Hvorfor har vi ik fået en tråd om jeres tur til CETS???? ;0) Fortæl fortæl.... Også ENORMT STORT tillykke med Queenie...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. apr 2012
Visninger:
606
Hvor meget vand? Hvor meget vand drikker jeres mini? Har pludselig bemærket at Hazel drikker meget mere vand end Asti - mængden er ik ø...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. mar 2012
Visninger:
1.328

Annonce