Forum kategorier
Indlæser...
Sortering
|
|
---|---|
DXP?
Ohøj. Jeg sad lige og surfede nogle af de forskellige rå mærker igennem og opdagede (sikkert som den sidste i hele verd...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
1. mar 2009
Visninger:
638
|
hvor mange %
der er jo de vejlede 2 5 0og 10 % men hvor meget giver i jeres hunde og er de store eller små?
jeg har 2 franske bu...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
2. mar 2009
Visninger:
931
|
får han det han skal ?
luck spiser varieret og får tit ben og indmad en gang om ugen og så får han olie og nds pulver men er det nok ? ville ...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
5. mar 2009
Visninger:
1.166
|
Fitness Highlight til allergihund
Jah jeg skrev for nogle uger siden i allergigruppen at Kia var blevet tilbudt at blive forsøgshund for dette nye produk...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
5. mar 2009
Visninger:
988
|
vitaminer. vigtigt?
jeg har været dum og ikke give mine tilskud i en måned, da jeg ville vente til jeg fik noget nyt hjem der skulle prøves...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
10. mar 2009
Visninger:
552
|
Oprettet:
10. mar 2009
Visninger:
1.179
|
|
|
Oprettet:
11. mar 2009
Visninger:
1.197
|
|
|
Hvad hører under ben-dag?
Ja, jeg er lidt interesseret i at høre, hvilke produkter i mener, der hører under/tæller til en ben-dag?
Er det kun ...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
11. mar 2009
Visninger:
1.153
|
Okse VS. Gedekallun
Vi har værret lidt heldige at vi kan få en masse gede kallun og indmad, men ville høre om der var nogen der vidste om d...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
14. mar 2009
Visninger:
533
|
Gemmeleg :)
Jaah hunden skal jo aktiveres ind i mellem siger de kloge, så det prøver jeg jo og gøre. Jeg llukker Gizmo ud i gangen ...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
15. mar 2009
Visninger:
536
|
Oprettet:
16. mar 2009
Visninger:
605
|
|
Nu er jeg lost...
Min hund fik ben her i mandags og en times tid efter kastede hun op. Nå men hun havde det fint så det tænkte jeg ikke v...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
18. mar 2009
Visninger:
1.356
|
Store bukkebruse
Så var vi lige heldige at få alt det invendige fra to dejlige geder. Ikke så sjovt at partere Lugten), men hvad gør man...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
22. mar 2009
Visninger:
508
|
|
|
Salg i Nordjylland
Er der nogle der sælger ben (små, gerne fra lam), fisk og andet godt til små barf hunde på henholdsvis 3 og 4 kg (små k...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
22. mar 2009
Visninger:
520
|
Hvad ulve spiser
Er der nogen her, der fodrer deres hund efter hvad vilde ulve spiser, og ikke mindst ikke spiser?
Jeg kunne godt tæn...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
31. mar 2009
Visninger:
1.979
|
nyt barf og jeres ekspertise.
Åndsvagt men nu poster jeg den her også da jeg lige fandt ud af det her måske er den oprindelige gruppe og så kan det j...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
1. apr 2009
Visninger:
790
|
troede det var en aprilsnar
blev ringet op i går aftes kl.22 af selve mogens eliasen :-0
Jeg havde ringet til ham men regnede ikke lige med at en...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
2. apr 2009
Visninger:
1.062
|
madbilleder
der er helt sikkert nogen der har nogen gode billder hvor jeres hunde spiser råt, så hvorfor ikke lave en tråd og vise ...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
2. apr 2009
Visninger:
764
|
Killing på barf
Så fik vi vores dejlige lille killing. Hun skal selvfølgelig også have det bedste så hun har fået lidt kæbekød og hakke...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
6. apr 2009
Visninger:
462
|
Hokamix gelenk
Er der nogen der ved om hokamix gelenk (det i de røde bøtter) ligner det hokamix i de grønne bøtter? Samme lugt osv. Je...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
7. apr 2009
Visninger:
1.057
|