Forum kategorier

Råfodring/barf-gruppen

Råfodring/barf-gruppen

Medlemmer: 734
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
DXP? Ohøj. Jeg sad lige og surfede nogle af de forskellige rå mærker igennem og opdagede (sikkert som den sidste i hele verd...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. mar 2009
Visninger:
638
hvor mange % der er jo de vejlede 2 5 0og 10 % men hvor meget giver i jeres hunde og er de store eller små? jeg har 2 franske bu...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. mar 2009
Visninger:
931
får han det han skal ? luck spiser varieret og får tit ben og indmad en gang om ugen og så får han olie og nds pulver men er det nok ? ville ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. mar 2009
Visninger:
1.166
Fitness Highlight til allergihund Jah jeg skrev for nogle uger siden i allergigruppen at Kia var blevet tilbudt at blive forsøgshund for dette nye produk...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. mar 2009
Visninger:
988
vitaminer. vigtigt? jeg har været dum og ikke give mine tilskud i en måned, da jeg ville vente til jeg fik noget nyt hjem der skulle prøves...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. mar 2009
Visninger:
552
Havregrød Hej alle Jeg har inde på Kiplers set, at det kan være sundt for hundene at få havregrød engang imellem. Har også hørt ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. mar 2009
Visninger:
1.179
For meget glukosamin? Ja sådan ganske kort, kan hunden få for meget glukosamin?
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. mar 2009
Visninger:
1.197
Hvad hører under ben-dag? Ja, jeg er lidt interesseret i at høre, hvilke produkter i mener, der hører under/tæller til en ben-dag? Er det kun ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. mar 2009
Visninger:
1.153
Okse VS. Gedekallun Vi har værret lidt heldige at vi kan få en masse gede kallun og indmad, men ville høre om der var nogen der vidste om d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. mar 2009
Visninger:
533
Gemmeleg :) Jaah hunden skal jo aktiveres ind i mellem siger de kloge, så det prøver jeg jo og gøre. Jeg llukker Gizmo ud i gangen ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. mar 2009
Visninger:
536
Hmmm... Daisy har lige fået ben her til morgen og hun havde nået svært ved at klare det. Nå men hun kom igennem og ca. en time,...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. mar 2009
Visninger:
605
Nu er jeg lost... Min hund fik ben her i mandags og en times tid efter kastede hun op. Nå men hun havde det fint så det tænkte jeg ikke v...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. mar 2009
Visninger:
1.356
Store bukkebruse Så var vi lige heldige at få alt det invendige fra to dejlige geder. Ikke så sjovt at partere Lugten), men hvad gør man...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. mar 2009
Visninger:
508
Salg i Nordjylland Er der nogle der sælger ben (små, gerne fra lam), fisk og andet godt til små barf hunde på henholdsvis 3 og 4 kg (små k...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. mar 2009
Visninger:
520
Hvad ulve spiser Er der nogen her, der fodrer deres hund efter hvad vilde ulve spiser, og ikke mindst ikke spiser? Jeg kunne godt tæn...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. mar 2009
Visninger:
1.979
nyt barf og jeres ekspertise. Åndsvagt men nu poster jeg den her også da jeg lige fandt ud af det her måske er den oprindelige gruppe og så kan det j...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. apr 2009
Visninger:
790
troede det var en aprilsnar blev ringet op i går aftes kl.22 af selve mogens eliasen :-0 Jeg havde ringet til ham men regnede ikke lige med at en...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. apr 2009
Visninger:
1.062
madbilleder der er helt sikkert nogen der har nogen gode billder hvor jeres hunde spiser råt, så hvorfor ikke lave en tråd og vise ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. apr 2009
Visninger:
764
Killing på barf Så fik vi vores dejlige lille killing. Hun skal selvfølgelig også have det bedste så hun har fået lidt kæbekød og hakke...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. apr 2009
Visninger:
462
Hokamix gelenk Er der nogen der ved om hokamix gelenk (det i de røde bøtter) ligner det hokamix i de grønne bøtter? Samme lugt osv. Je...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. apr 2009
Visninger:
1.057

Annonce