Forum kategorier

Råfodring/barf-gruppen

Råfodring/barf-gruppen

Medlemmer: 734
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Helt ny på området Halløj i gruppen.. :) Er helt ny i gruppen, og har meldt mig ind fordi at jeg ønsker (til at starte med) at Ditte og...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. jul 2016
Visninger:
1.084
Skift til tørfoder Vores staff på 17 mdr har altid kløet sig. Fra vi fik ham hvor han fik tørfoder og til nu hvor han får råt. Jeg overvej...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. jul 2016
Visninger:
1.562
kallun hvorfor og hvorfor ikke? Kallun er en religion og alle barf forhandler råder til at fodre med det, og ud fra grundreglerne skal man fodre med k...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. jul 2016
Visninger:
4.857
fodring af hund. Jeg vil bare lige hører hvordan i fodre jeres hund. Der er mange forskellige holdninger som der er religioner til fodr...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. jul 2016
Visninger:
1.066
grønsager og barf Jeg vil gerne lave grønsagerne selv, og fryse ned i portioner. Men skal de have grønsager hver dag? Og hvordan fryser...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. jun 2016
Visninger:
800
Handle ind Halløj, Vi har jo 2 basser som tilsammen får knap 1 kg råt om dagen. Jeg plejer at købe i tyskland men har self ikke...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. maj 2016
Visninger:
670
Grøntsager Halløj, Giver I jeres hunde grønt? Hvis ja, hvilke nogle??? gir I friske eller en af de blandinger af tørret man k...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. apr 2016
Visninger:
1.159
drægtige tæver Nu har jeg ikke erfaring med tæver der skal ha hvalpe .Så vil høre jer der har . Hvordan fodre i jeres tæver i de 63 d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. mar 2016
Visninger:
1.584
Forhandlere, plus/minus Hvor køber I jeres kød henne? Hvorfor netop det sted? Nogle plusser eller minusser? Den ældste her får vom, fordi je...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. feb 2016
Visninger:
857
gratis afhentning af ben - møn jeg har nok cirka 8-10 kg ben liggende i frysseren der ikke bliver brugt, enden fordi det er okse som hunden ikke kan t...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. dec 2015
Visninger:
834
Søger erfaringer med Barf og bugspytkirtelbetændelse Ja kort og godt vil jeg meget gerne høre om der er nogen der har erfaring med Barf og bugspytkirtelbetændelse. Mange...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. sep 2015
Visninger:
1.634
Oprettet:
18. sep 2015
Visninger:
753
madpplan hej alle, jeg er igen startet op på det rå efter en pause af forskellige årsager, denne gang har jeg dog os en unghund ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. sep 2015
Visninger:
629
Jeg søger billigt barf gerne over 200 kg af gangen Syd og Sønderjylland området evt men eller hvor der er mulighed for billig lamme kallun oksekallun , kylling mm . Da ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. sep 2015
Visninger:
745
Hjælp til opstart på barf Jeg står simpelthen og har brug for hjælp, selvom der sikkert har været maaaange indlæg med det problem, men jeg synes ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. jul 2015
Visninger:
1.792
Kød fra Tierhotel sælges - Midtsjælland På onsdag modtager jeg en kasse med 28kg lækkert kød fra Das Tierhotel - hovedsaligt okse og fjerkræ. Desværre har ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. jun 2015
Visninger:
687
Pest eller Kolera! Ja, som overskriften siger så synes jeg lidt det her er et "pest eller Kolera" spørgsmål. Og nu er jeg efterhånden løbe...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. jun 2015
Visninger:
1.136
Hthansen Ved I om han er stoppet med Barf? :) Jeg fik at vide, at han var stoppet. Men jeg kan stadig komme ind på shoppen på...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. apr 2015
Visninger:
1.289
kød sælges Jeg har ca. 22 kg kød i fryseren som jeg skal af med. Det skal hentes i 9280 storvorde, skriv pb for interesse :)
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. mar 2015
Visninger:
625
Når vi snakker indmad, så er det?? Indmad er lever, lunge, nyrer - og? Hjerte? Er det indmad eller muskelkød? Jeg ser aldrig andet end lever og hjerte, så...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. jan 2015
Visninger:
1.072

Annonce