Forum kategorier

Råfodring/barf-gruppen

Råfodring/barf-gruppen

Medlemmer: 734
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Okse VS. Gedekallun Vi har værret lidt heldige at vi kan få en masse gede kallun og indmad, men ville høre om der var nogen der vidste om d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. mar 2009
Visninger:
533
Hvad hører under ben-dag? Ja, jeg er lidt interesseret i at høre, hvilke produkter i mener, der hører under/tæller til en ben-dag? Er det kun ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. mar 2009
Visninger:
1.154
For meget glukosamin? Ja sådan ganske kort, kan hunden få for meget glukosamin?
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. mar 2009
Visninger:
1.200
Havregrød Hej alle Jeg har inde på Kiplers set, at det kan være sundt for hundene at få havregrød engang imellem. Har også hørt ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. mar 2009
Visninger:
1.181
vitaminer. vigtigt? jeg har været dum og ikke give mine tilskud i en måned, da jeg ville vente til jeg fik noget nyt hjem der skulle prøves...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. mar 2009
Visninger:
552
Fitness Highlight til allergihund Jah jeg skrev for nogle uger siden i allergigruppen at Kia var blevet tilbudt at blive forsøgshund for dette nye produk...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. mar 2009
Visninger:
992
får han det han skal ? luck spiser varieret og får tit ben og indmad en gang om ugen og så får han olie og nds pulver men er det nok ? ville ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. mar 2009
Visninger:
1.166
hvor mange % der er jo de vejlede 2 5 0og 10 % men hvor meget giver i jeres hunde og er de store eller små? jeg har 2 franske bu...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. mar 2009
Visninger:
932
DXP? Ohøj. Jeg sad lige og surfede nogle af de forskellige rå mærker igennem og opdagede (sikkert som den sidste i hele verd...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. mar 2009
Visninger:
638

Annonce