Forum kategorier
Indlæser...
Sortering
|
|
---|---|
Barf Odense
Jeg skal til Odense til Julen med min hund, og eftersom jeg skal tage toget fra Tyskland, har jeg ikke lyst til at slæb...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
12. dec 2013
Visninger:
1.331
|
Grøntsager
Jeg har nu læst pdf'erne raw meaty bownes, og det var sindssyg interessant læsning og har lært en masse. Der bliver ogs...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
24. nov 2013
Visninger:
1.246
|
varition i barf
hejsa
jeg kæmper stadig med taco der ikke vil spise halvdelen af det jeg giver ham, har fået det råd at jeg så skal p...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
21. nov 2013
Visninger:
1.012
|
Horn fra kvæg
Har i prøvet at give jeres hund horn fra kvæg? Så dem forleden hos ham jeg henter kød ved, og tænkte at jeg da lige måt...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
20. nov 2013
Visninger:
2.436
|
Grise tæer
Hej Alle
Jeg går ud fra at Grise Tæer er ok som hundefoder.
Er der nogen der har prøvet?
Hvordan blev det modtag...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
20. nov 2013
Visninger:
540
|
Kallun, det gør jeg vist ikke igen...
Hold nu kæft et svineri, og sikke en lugt! Jeg fik ca 10 kilo frisk oksekallun idag, som jeg så selv ville partere, og ...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
19. nov 2013
Visninger:
1.199
|
Barfe pomeranian
Hej! :)
Jeg har læst og læst og læst omkring det at barfe, og jeg synes det der RHM lyder godt - men så går jeg heri...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
19. nov 2013
Visninger:
1.014
|
|
|
Indmad fra ænder og kaniner?
Hejsa, jeg skal slagte i næste weekend og har derfor indmad fra mindst 8 ænder måske et par høns og så har jeg i fryser...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
17. nov 2013
Visninger:
595
|
Vil ikke spise.
Jeg fodrer som jeg plejer. Hendes mad er fordelt 150 g i små poser alle de små poser har jeg tilføjet lille smugle lev...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
14. nov 2013
Visninger:
1.117
|
Billigere kød i tyskland
:)
God formiddag alle, jeg sad lige og kiggede på tilbud hos vores kødsupermarked, et supermarked med hovedsageligt ø...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
14. nov 2013
Visninger:
744
|
Hård mave
Jeg har fodret min tæve med råt i 3 uger ca. Og syntes hun har fået lidt hård mave. Hun får vitaminer og olie i maden. ...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
13. nov 2013
Visninger:
1.374
|
Drikker noget mindre nu?
Jeg skal lige tjekke med jer.. Det går SÅ godt med Milos råfodring. Han klør sig så meget mindre nu, det er vildt. Måsk...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
13. nov 2013
Visninger:
336
|
Vitaminer
Jeg ved godt at det ikke er nødvendigt at give vitaminer, når du fodre med råt, bare du fodre varieret. Men hvis man nu...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
13. nov 2013
Visninger:
1.763
|
|
|
RHM
jeg har hørt meget blandede meldinger om RHMherinde. vi fodrer mini med både kød fra RHM, og med kød fra supermarkedet/...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
12. nov 2013
Visninger:
461
|
Det der med ben
Musashi har pludselig fået en mærkelig ide, han vil ikke æde lammeben, eller okseben mere :/
Han vil super gerne hav...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
8. nov 2013
Visninger:
559
|
Kronisk sulten
Lulu er generelt et madøre af rang - var det på tørfoder - men har også været det på råt..
Men.. De sidste par måne...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
8. nov 2013
Visninger:
720
|
Kød/kallun til halv pris.
Jeg har forskelligt kød, laks ,strudsehalse og kallun til salg til halv pris, ca. 10kg ialt.
Gruppe diskussion |
Oprettet:
2. nov 2013
Visninger:
550
|
Er hun sulten?
Jeg fodrer en gang om dagen 150 gr.
Hunden vejer 7 kg ca.
Hun har altid været en tiggemås og vil have alt det vi spi...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
30. okt 2013
Visninger:
960
|
På vej ud i råfodring - madplan/guide?
Der er utallige emner - jeg har også læst en del af dem - men er stadig lidt i vildrede.
Vi har en 9årig steriliseret ...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
29. okt 2013
Visninger:
1.163
|
Senior hund med gigt
Vi var hos dyrlægen i mandags og fik at vide at Soffi mest sandsynligt har gigt i lænden. Ud over smerte medicin og træ...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
26. okt 2013
Visninger:
3.440
|