Forum kategorier

Råfodring/barf-gruppen

Råfodring/barf-gruppen

Medlemmer: 734
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Inde eller ude? Når i fodrer hundene er det så inde eller ude? Jeg tænker bare at det må være lidt snasket hvis de spiser inde? Men ko...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. okt 2013
Visninger:
771
Priser for BARF? Hej Jeg er lidt nysgerrig, hvad betaler i for BARF? Køber i færdig blandet BARF, eller mixer i selv ? Køber i hos kø...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. okt 2013
Visninger:
1.534
Fordermængde til OEB hvalp? Hej :-) Hvad mener I ca en OEB hvalp på 9 uger skal have i fodermængde? Hun vejer 6,5 kg nu. Pt. kører jeg ikke med mi...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. okt 2013
Visninger:
688
hurra succes yeees endelig har taco fået lidt smag for ben lamme ben nu skal jeg så bare over den hurtel at jeg er bange for han sk...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. okt 2013
Visninger:
1.154
Ny i barf - nu tror jeg vi skal prøve det Hej alle Jeg har brug for jeres hjælp, næsten helt ned på børnehaveniveau ;) Jeg har så mange gange forsøgt at læse ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. okt 2013
Visninger:
2.350
lammekallun Nogen der er interesseret i at købe noget? Har fået lidt for meget fra slagteriet, der drejer sig om nogle kg.
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. sep 2013
Visninger:
653
kræsen hund hjælp!!!! hej alle sammen jeg har barfet taco 3 uger nu. Startet op som jeg skulle med kallun osv. så fik han kylling mix og fu...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. sep 2013
Visninger:
1.223
Sulten hund - normalt? Hejsa alle sammen. Nu har vi barfet i knap to uger, og vores Newf elsker det! Men han virker meget sulten, er det norm...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. sep 2013
Visninger:
1.538
Barf af hvalpe Hej alle sammen. Min mor har fået en lille ny hvalp som hun gerne vil barfe fra starten af. Jeg barfede selv Bailey fr...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. sep 2013
Visninger:
1.711
hvilken forhandler? Hej HG Jeg har de sidste 3 år fodret med BARF fra Original barf, men for et par måneder siden begyndte mine hunde at...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. sep 2013
Visninger:
1.014
Vægttab Pablo har tabt sig meget igen og forstår det ikke. Han skal have 60 g BARF en gang dagligt. Han har fået imellem 80-...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. aug 2013
Visninger:
1.436
Grønt og frugt ?? Jeg har nu råfodret i 4-5 år - i starten købte jeg alt hos RHM, og de fik div pulver-tilskud... Da jeg ik syntes at to...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. aug 2013
Visninger:
1.689
Rå grisehaler? Må hunde få rå grisehaler? Min fars ven har nemlig slagtet svin :-)
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. aug 2013
Visninger:
3.457
Ekstremt sart mave - BARF? Jeg undskylder længden, men tænker det måske er relevant at få det hele med ;) Jeg har altid været fascineret af fod...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. aug 2013
Visninger:
3.536
fodring af drægtig tæve???? Hej. vil hører om i tager specielle forholdsregler, fodre anderledes med tæver der er drægtige og tæver med hvalpe.....
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. aug 2013
Visninger:
1.406
Købe mindre portioner - hvor ?? Hej BARFer min hund og har fået fra hundeparadiset.dk, har boede tæt på min svigermor og har haft en aftale med hen...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. jul 2013
Visninger:
643
Fisk Hej jeg kom til at købe nogle rødspætte filerer, da jeg kom hjem opdagede jeg at det var hele skroget i, giver i jeres ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. jul 2013
Visninger:
1.346
Ferie og Barf Vi skal om 3 uger på 2 ugers ferie.. Jeg har bare ingen ide om hvordan jeg skal gøre med kød til hende.. de første par...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. jul 2013
Visninger:
1.192
Mere afslappet :) Nu har jeg fodret med BARF siden februar - tror jeg :) Hold op hvor et det nemt og han elsker det. Før skulle han næ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. jun 2013
Visninger:
617
Nedgravede ben og rotter? Hejsa.. min hund graver tit ben ned, enten fordi han ikke kan spise mere eller fordi han gemmer det til senere. men her...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. jun 2013
Visninger:
767

Annonce