Forum kategorier

Silkeborg

Silkeborg

Medlemmer: 351
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
små hunde Hej. Sara er ved at blive lidt "bange" for andre hunde... Nu er vi jo ved at være mange medlemmer så der burde da v...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. nov 2009
Visninger:
1.089
mindre hunde - søger modeller Jeg er igang med at udarbejde mine helt egne designs og har under min tid hvor jeg har syet fundet ud af at han hunde o...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. nov 2009
Visninger:
952
Hundeskov?? Hej Nogen der vil med i hundeskov i morgen? Enten hvinningdal eller århusbakken? Meget gerne store hunde :)
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. nov 2009
Visninger:
482
Nogen der vil mødes?? I hundeskoven på århusbakken idag?
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. nov 2009
Visninger:
491
Et godt råd om svømning. Hej! Jeg er igen startet med svømning med Tilde og Klara og det fungerer rigtigt godt. Dog har jeg det problem, at Klar...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. dec 2009
Visninger:
585
Nytår - nyt træf? nogen der vil mødes til et helt nyt træf her nu når det er blevet 2010? Mig og sara savner alle vores hundevenner.. :...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. jan 2010
Visninger:
727
Gjern Nogen der bor omkring Gjern der kunne tænke sig at lege med min tæve på 9 mdr? Hun er i løbetid ligenu, men det er jo ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. jan 2010
Visninger:
448
Koldingvej hundeskov i 8800 Viborg . Jeg har en tæve på 2 år, som søger en legekammerat eller flere :) Hun kan med alle andre hunde, så længe de ikke er me...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. jan 2010
Visninger:
698
Små hunde, hundeskoven idag !? Hejsa. Lige en lille hilsen fra vores gruppe, "Små hunde i Silkeborg", på Facebook. Vi mødes fast hver tirsdag ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. jan 2010
Visninger:
701
Dyresex? Vær med til at støtte op om gruppen imod dyresex i Danmark på facebook. http://www.facebook.com/groups.php?id=855299...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. jan 2010
Visninger:
521
hundeleg idag? nogle der kunne være intra. i at lege med mig og sara idag?
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. jan 2010
Visninger:
481
Små/mellem hunde - Tur på lørdag!!! Hej igen! Jeg skriver på vejne af facebook-gruppen "Små hunde i Silkeborg" da vi har endnu en tur igen på lørdag. ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. feb 2010
Visninger:
601
?? hvad er beste at gå med til store hunde bare snor i halsbond eller er det sele og hvilken af de to er nemmest at styre...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. feb 2010
Visninger:
473
Rigtig hundemad, forhandler Silkeborg Hej Jeg er blevet kontaktet angående om jeg ville poste dette i vores forum, og det vil jeg selvfølgelig :) " Rigt...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. feb 2010
Visninger:
1.340
Træf i Viborg "store hunde" Hej HG. Jeg forstyrrer jeg egentlig bare for at høre om der er nogle af jer bag skærmene som kunne tænke sig at stabl...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. feb 2010
Visninger:
613
kan hunde være ... kan hunde være resist ? jeg hved at det er et sært spørgesmål men det er bare fordig min hund begynder at GØ! helt vild...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. feb 2010
Visninger:
1.408
Små/mellem hunde - legegruppe... Hej med jer. Igen lige en lille opdatering fra facebookgruppen "Små hunde i Silkeborg": Vi mødes nu hver tirsdag ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. feb 2010
Visninger:
848
grovvaren.. er der nogen der ved om man kan købe gå-pænt grimer i grovvaren i silkeborg? ellers gider jeg ik køre der ind imorgen ;...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. feb 2010
Visninger:
1.226
gåtur idag? nogen der evt. vil mødes til en gåtur med mig og sara..? Lulu kommer dog kun med hvis det er en lille gåtur da hun har ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. feb 2010
Visninger:
402
Små hunde - Tur søndag 14.00, Gjessø Hej Alle sammen! Besked fra facebookgruppen, "Små hunde i Silkeborg": Hundetur søndag den 28/2 i Gjessø skoven. V...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. feb 2010
Visninger:
750

Annonce