Forum kategorier

Malteseren

Malteseren

Medlemmer: 61
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Malteser i den smukke forårssol Nyder jeres små hvide uldtotter også det gode vejr?
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. feb 2014
Visninger:
417
Pleje Hej alle sammen :) Så er jeg blevet ejer af en min aller første Malteser, og har derfor et spørgsmål. Dyrlægen sag...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. okt 2013
Visninger:
1.040
Allergi - Erfaringer? Ludvig på 7 måneder har desværre fået slem eksem i både ører og under maven ved bagbenene. Vi var ved dyrlægen med ham,...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. sep 2013
Visninger:
1.946
Hanhund - hvor? Jeg har længeovervejet om min dejlige lille Carla skal have et kuld hvalpe. Men det er bl.a. afhængigt af at jeg kan fi...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. sep 2013
Visninger:
563
Hvalpe:-) Tirsdag aften mellem kl. 21 og kl. 23 fik Sissi 4 dejlige hvalpe, 3 tæver og 1 hanhund. Fødselsvægten lå mellem 100 og ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. mar 2012
Visninger:
815
Så har vi været hos dr. dyr I dag blev hvalpene vaccíneret, chippet og undersøgt fra den ene ende til den anden. Alle var (selvfølgelig) sunde og r...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. sep 2011
Visninger:
1.321
Så er hvalpene blevet 4 uger Bonnies og Maxis hvalpe er nu 4 uger, og jeg tror de kører på duracel-batterier. De er rigtig dygtige til at komme væk ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. aug 2011
Visninger:
1.139
Hvalpe:-) I nat mellem kl. 03.20 og kl. 05.35 fik Bonnie 3 tævehvalpe og 1 hanhvalp. Hvalpenes fødselsvægt lå fra 114 gram til 1...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. jul 2011
Visninger:
531
Bamse Sidste søndag flyttede Bamse hjemmefra. Endelig fik han sin helt egen familie. (Bamse er fra maj 2010). Bamses nye fam...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. jul 2011
Visninger:
1.041
Påskefrokost med Bamse I går var jeg på familiebesøg hos min søster, og jeg havde valgt at tage Bamse (min "overskudshvalp" fra sidste år) med...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. apr 2011
Visninger:
1.011
røde øjne er der nogen der har nogle gode forslag til at holde det røde under øjnene væk? :-)
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. feb 2011
Visninger:
2.819
mange nye billeder af cleo og carla og et par nye fotoalbums og I er selvfølgelig emget velkomen til attage et kig forbi :o)
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. feb 2011
Visninger:
797
Klipning om vinteren Hej folkens. Jeg ville blot høre, om I klipper jeres malteser om vinteren, nu hvor der er så koldt? Min er nemli...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. jan 2011
Visninger:
1.816
Regnorme:( Så kom græsset frem i haven igen, og Felix er igen på jagt efter regnorme. Idag gravede han en op, kastede sig ned på d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. jan 2011
Visninger:
540
isbjørnemalteserne var lige ude i haven med kamaret i går morgens for at tage et par billeder af en almendelig morgen med hundene... Og hv...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. dec 2010
Visninger:
454
pelsen jeg søger en der kan rede manses filtrede pels ud, da det er ved at være meget slemt. jeg får ikke selv lov af ham. jeg...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. dec 2010
Visninger:
1.505
We are free Yes, så kom sneploven også forbi os, dvs selvom vi også betaler skat her, så må vi selv betale for sneploven. Men nu ha...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. dec 2010
Visninger:
419
Foder Hvad fodrer du din(e) malteser(e) med? Jeg har selv meget dårlige erfaringer med Royal Canin, prøvede flere slags, m...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. dec 2010
Visninger:
8.858
Glædelig Jul Glædelig jul til alle jeres små dejlige og skønne maltesere. I aften skal Felix være med til at pynte sit første juletr...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. dec 2010
Visninger:
582
Ny hundepude Forleden var jeg så heldig, at jeg fik 2 store plasthundekurve af en der hedder Rikke. Meningen var så, at jeg ville sy...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. dec 2010
Visninger:
1.102

Annonce