Forum kategorier

Vores bedste venner

Vores bedste venner

Medlemmer: 1.168
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
hunde sele vægt ting hej alle, min hundetræner har bedt mig om at købe en hundesele lavet til at man kan komme vægt på den. men spørgsmålet ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. apr 2014
Visninger:
1.388
seriøst, findes der ingen hundetrænere i dk? er har søgt og søgt og søgt og der er bare ingen hundetrænere til problem hunde i MILES omkreds:( jeg har en hund b...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. jan 2014
Visninger:
1.311
Hvalpetræning Er der nogen i denne gruppe der bor i Grenaa eller tæt på? Der måske ved hvor man kan gå til hvalpe træning? grunden ti...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. okt 2013
Visninger:
1.383
hvilken race? :) Hej nogle der kan fortælle mig hvilken race dette er? :)jeg ved at det er en fransk jagthund. Men kan ikke huske hvad r...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. nov 2012
Visninger:
909
toller hvalpe? !?!:)) nogle der kender nogle som har toller hvalpe til salg? og det må også gerne være en blanding, bare den er halv toller?:...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. nov 2012
Visninger:
3.165
Hundeleg/playdates i 6430 Jeg alle sammen jeg passer en lille chihuahua blanding (Bumle) i en uge og han er en rigtig livlig bandit han elsker at...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. okt 2012
Visninger:
898
stor hvalp søger venner Har charlie på 5 mdr, han er en rottwieler blanding på 16 kg. Han søger nogen venner der kan give ham noget mere sel...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. sep 2012
Visninger:
1.366
Hvalp, piver så snart bil starter?? Hej :) Jeg skal lige hører, hvad gør man ved en hvalp der piver så snart bilen starter og nærmest ik stopper før bil...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. sep 2012
Visninger:
2.444
klippet hvalpeklør, ubs.. HJÆLP?? Hej hug. jeg har lige brug for hjælp. jeg fik hund i fredags for en uge siden også klippede jeg hans klør her igår...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. sep 2012
Visninger:
1.169
Foderskift Er der nogen er jer der kender eller bruger det foder på frost der hedder nuggets komplet (barf) ??Mine hunde har ikke ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. aug 2012
Visninger:
1.123
Alderen tager til... Ja.. Jeg ved dette er noget mærkeligt at dele med andre. Men min højt elskede hund på snart 7 år.. Jah. Lad os bare s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. jun 2012
Visninger:
1.512
Hundeloven 2 år. 1. Juli 2012 Sæt dette billede på din(e) profiler - og støt op om at få politikkerne til at tage loven op til revurdering: http:/...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. jun 2012
Visninger:
965
storkøbenhavn og omegn Denne gruppe er oprettet for nylig derfor ikke så mange opslag, men har i ikke lyst til at være med? det er til alle so...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. maj 2012
Visninger:
617
HJÆLP hejsa har en 7 årig han hund, som på det seneste er begyndt at halte på det ene forben, det er både når han går lige s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. maj 2012
Visninger:
864
Løbetid og bukser? Min lille chihuahua, Bianca, er lige kommet i løbetid for første gang - og manden bad mig om IKKE at lade hende komme o...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. maj 2012
Visninger:
1.357
Feriepasning - hvad gør i? Hvor meget ville du betale for at få din hund passet i ferien? Så lige denne hjemmeside - godt nok er det på Sjælland...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. apr 2012
Visninger:
2.277
Ulydig hund. Jeg har en hvalp, som ar meget lydig i starten men nu vil han ikek rigtig lytte, nogen ider til had jeg kan gøre
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. apr 2012
Visninger:
1.503
Offtopic - Novelle Hejsa alle sammen. Jeg er lige nu med i en konkurrence, hvor man skal skrive en novelle. Jeg har skrevet en novelle, de...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. apr 2012
Visninger:
1.467
Ny hundeskole Hej alle Vi er tre erfarne og uddannede instruktører der sammen har stiftet en ny hundeskole. Vi starter hold op i næs...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. mar 2012
Visninger:
1.157
Hvordan vender man hunden af med at gø? Hejsa :-D :-) :-D :-) Min hund gør rigtig meget når der fx. går mennesker forbi udenfor hækken og alt sådan noget :-D ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. mar 2012
Visninger:
2.638

Annonce