Forum kategorier

© Os Foto-Freaks

© Os Foto-Freaks

Medlemmer: 107
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
hvilket camara her i? og hvor gode er i til at bruge det=) det er altid sjovt med noget at sammenligne med=) herhjemme er det mandens camar...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. maj 2009
Visninger:
509
lige en hypper mere:-) ja ville lige hører hva i mente om det her billede.. det ska lige siges at det er taget på mobil.. (link fjernet)
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. maj 2009
Visninger:
454
Close up!!! Jeg kan rigtig godt li at tage close up billeder, nogen gange for man nogen rigtig sjove nogen ;o) Jeg har taget et pa...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. maj 2009
Visninger:
551
** Knuthenborg** Vi var i Knuthenborg i lørdags, med min datter og min mor, og der er kommet nogen kanone billeder og nogen mindre gode,...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. maj 2009
Visninger:
809
ARRG!!! hvadgår man lige når kamaret er i stykker og ikke kan tænde. Man har ikke andet en engangs kamera som man ikke vil tage...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. jun 2009
Visninger:
292
Lidt hjælp.... Hey... Jeg sidder her og vil gerne redigere min hjemmeside... eller i hvert fald gerne lave et andet banner til den....
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. jun 2009
Visninger:
606
ulvebilleder fra seminaret af hej alle så er der lidt ulvebilleder fra ulveseminaret jeg deltog i. ikke alle billeder er lige gode, nogle er en del ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. jun 2009
Visninger:
627
hvilket kamera? jeg skal bare bruge et digitalkamera. men hvad er ok at bruge.? hvor mange pixels er ok? hvis et kamera er et "dår...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. jun 2009
Visninger:
506
hvilket kamera undskyld der er sikkert oprettet rigtig mange tråde lignende min, men nu opretter jeg altså også lige for at få den nye...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. jul 2009
Visninger:
721
Yashica HD..? det hedder vist nok et YASHICA hd 3"lcd touch. Men nu er billederne vi har taget væk. det er nok omkring 700-800 bill...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. aug 2009
Visninger:
660
gnavner / smådyrs galleri -------------------------------------------------------------------- jeg ved ikke om jeg må poste det her men ellers k...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. sep 2009
Visninger:
444
Kamera jeg har snart fødselsdag og jeg skal ønske mig noget xD jeg havde tænkt at ønske mig et kamera. Men ved bare ikk hvilk...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. sep 2009
Visninger:
425
Kamera aften kursus Århus Der er 2 ledige pladser på vores 2 dages aftenkursus i Århus/Lystrup . Mandag d 26 - Tirsdag d 27 Oktober . Begge dage...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. okt 2009
Visninger:
600
Lidt nadet fra mig :) Jeg laver jo andet end hunde så vil da lige vise jer et par af mine nyeste skud :) http://www.tosafoto.dk/coppermine...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. okt 2009
Visninger:
1.321
Julefotografering 2009 Julen nærmer sig og vi holder igen i år julestue hvor i har muligheden for at få fotograferet jeres hunde , børn , jer ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. okt 2009
Visninger:
1.039
Julebilleder af Scully Ja jeg står jo hellere ikke tilbage for et par juleskud af vovsen .. disse er fra et test shooot for 14 dage siden :) ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. nov 2009
Visninger:
467
Nye opdateringer På min hjemmeside . Synes jeg vil dele de sidste nye justeringer på min side :) , da det kun er mig der primært er i...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. jan 2010
Visninger:
510
hvordan gør man? hej.. jeg vil gerne kunne lave billeder hvor man kan skære i billedet så man fx. kan skære et ansigt ud på et billed, ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. feb 2010
Visninger:
532
Lidt af mine snap-shots Jeg har taget lidt forskellige billeder af egne og andres hunde og kunne godt tænke mig at høre hvad i synes?? De ligg...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. mar 2010
Visninger:
886
Billeder - King 1 år Ja, så er vores lille hvalpe-basse pludselig blevet en stor knægt :) Han 1 års føs'dag blev fejret med et stort kødben...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. mar 2010
Visninger:
430

Annonce