Forum kategorier

De dejlige vovser

De dejlige vovser

Medlemmer: 127
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
velkommen hej og hjertelig velkommen, til gruppen "de dejlige vovser" dette bliver en gruppen med en masse fis og balade. der b...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. jun 2009
Visninger:
275
konkurrence!! så nu er vi næsten 20 så synes jeg godt vi kan starte den første konkurrence.. Temaet er: naturbilled, et billed med...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. jun 2009
Visninger:
434
endnu en konkurrence!! hej.. da der er kommet så mange nye medlemmer til,, så åbner jeg endnu en konkurrence.. denne konkurrences tema er: le...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. jun 2009
Visninger:
603
vinderen er.......!!!!!!! vinderen af den første konkurrence her på gruppen "de dejlige vovser" er: 1. pladsen: Tirith (billed 15.) stort ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. jun 2009
Visninger:
293
bullterrier , kamp hund? heej er bullterrier en kamp hund?
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. jun 2009
Visninger:
440
stem i konkurrence... hej jeg har oprettet et album, med den konkurrence der var tilmelding til for et par dage siden.. i er meget velkommen ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. jun 2009
Visninger:
296
vinderen er... konkurrencen er nu slut og vinderen er: 1. plads: Dina, med dalmatiner. præmie: forsidebilled, en høj og stemme i udf....
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. jun 2009
Visninger:
423
gruppe heii er der nogen som vil være med i min gruppe den hedder konkurrence gruppen konkurrence gruppen handler om at der ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. jun 2009
Visninger:
290
Ny konkurrence!! 12/6 hej. så er det igen blevet tid til en konkurrence. nu skal det være det bedste gabe-billed, eller sove-billed, altså ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. jun 2009
Visninger:
461
konkurrencen udskudt. hej. jeg udskyder konkurrencen lidt da jeg har meget vrøvl med mit internet.
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. jun 2009
Visninger:
450
konkurrence afstemning startet. så alle sammen, nu er mit internet iorden igen, så nu har jeg oprettet et fotoalbum med konkurrencen, så gå ind og ste...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. jun 2009
Visninger:
368
vi skal bruge jeres stemme.. i kon. hej.. så er stemmerne til konkurrencen talt sammen, og det ser ud til at der bliver en finale for det står lige mellem...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. jun 2009
Visninger:
617
vinderen er ... 20/6 1. pladsen går til Dina: præmie: en høj, billed på forsiden. billed: http://images.hundegalleri.dk/uploads_alb_large_w...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. jun 2009
Visninger:
420
Ny Gruppe - Konkurrance Gruppen en ny grupper hvor man kan deltage i konkurrancer eller selv lave nogle q; www.hundegalleri.dk/grupper/konkurrancegrup...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. jun 2009
Visninger:
378
ny konkurrence 24 juni hej. så er det blevet tid til endnu er konkurrence. tema: sommerbilled et billed af hunden og hvor man også kan se a...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. jun 2009
Visninger:
860
konkurrencen er igang gå ind i mit fotoalbum og stem på jeres favorit..
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. jun 2009
Visninger:
367
Vinderen er: 4/7 vinderen af konkurrencen er : 1. plads: Ozzy, præmie: en høj, billed på forsiden. 2. plads: Chilli. Præmie: stemme i...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. jul 2009
Visninger:
478
konkurrence!!! 7 juli.. så er der endnu en konkurrence.. regler: i må deltage med 3 billeder per hund. altså hvis du har 3 hunde, må du delta...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. jul 2009
Visninger:
493
så er afstemningen igang skynd jer ind og stemme i mit fotoalbum.... link: http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=43079
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. jul 2009
Visninger:
849
vinderen er.... Fusse og Chilli.. præmie en høj, billed på forsiden og en kommentar.. billed: http://images.hundegalleri.dk/uploads_alb...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. jul 2009
Visninger:
415

Annonce