Forum kategorier

Shih tzu pasning/pleje.

Shih tzu pasning/pleje.

Medlemmer: 100
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Velkommen. Jeg vil gerne lige starte med at byde jer velkommen, jeg har inviteret alle der her Shih tzu, eller det vil sige lige n...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. aug 2008
Visninger:
451
Bade. Når i bader jeres hunde hvad vasker i dem så i og får de nogen former for balsam eller andet i for at gøre pelsen nemme...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. aug 2008
Visninger:
552
Hvor stor. Hvor stor er din Shih tzu? Når jeg læser racestandarten er der jo noget af et spring, men hvad er normalen inde for ra...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. aug 2008
Visninger:
1.164
anatomi evt sygdom hej er der nogle der har viden indenfor næsen på en zhih tzu vi har en hvalp der ikke har det så godt... da hun snapper...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. aug 2008
Visninger:
635
Arvelige sygdomme. Hvad sygdomme er der at være særlig opmærksom på ved vores hunde? Vores har alm sunhedstjæk og er blevet testet fri fo...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. aug 2008
Visninger:
1.382
Race info Er der nogle af jer der kender nogle gode sider på nettet om hvor man kan læse lidt om vores race? Jeg har fundet race...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. sep 2008
Visninger:
486
Så er hun Oprettet.. Så fik jeg endelig tid til og få Puk oprettet, så kig endelig forbi!:0)
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. sep 2008
Visninger:
398
Alene hjemme problem Hej, min Nala og jeg har i et halvt år kæmpet med alene hjemme problem. Har nogle af jeres shih tzu'er haft dette prob...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. sep 2008
Visninger:
754
Bøvl med øre Hej. Min Chanel har en ørenfektion for tiden som vi kæmper med. Vi har været hos dyrelægen og fået dråber men chanel ka...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. okt 2008
Visninger:
453
Bidet? Jeg ved en shih-tzu skal have enten tangbid eller let underbid i følge deres standart.. men hvornår har de for meget un...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. okt 2008
Visninger:
1.151
EFTERLYSNING / Hvalpe år 2008 BASTA Hej alle Efterlysning - Vodskov, Nordjylland Hej Vi er de glade ejere af vores lille Shih tzu ( Rikke ) som er...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. nov 2008
Visninger:
1.398
HD Jeg kunne godt tænke mig at vide hvor mange af jer der har fået undersøgt jeres hund for HD, grunden til dette er at je...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. dec 2008
Visninger:
579
Pelsen? Har i problemer med jeres, at pelsen er nærmest uld?? Min Fie, har en pæn pels, men den er umulig at holde pga. helt...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. dec 2008
Visninger:
623
Hvalpe vejning. Jeg kunne godt tænke mig at vide om nogle af jer der opdrætter racen om i laver veje skema. Hvis i gør vil i så ikke p...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. dec 2008
Visninger:
640
Våde øjne.. Min Fie har meget våde øjne, er det normalt?? Hun ser ud til at have det ganske fint...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. dec 2008
Visninger:
1.576
Pelspleje Jeg har en shih tzu på 1 år, og jeg har store problemer med at holde hans pels.. Jeg har ikke udstillet ham endnu, men ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. feb 2009
Visninger:
1.223
;o) Takker for at blive medlem af denne gruppe... Der vil sikkert komme mange spørgsmål fra mig da jeg ikke har ejet en ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. feb 2009
Visninger:
684
DKK skue. Var der nogle af jer der var til DKK skue i Haverslev?
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. feb 2009
Visninger:
1.057
afføring i pelsen bag i... Hey... Ja nu må jeg altså høre med jer hvad i gør... Kan ikke have at der hænger aff. bag i pelsen - og så hos opd...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. feb 2009
Visninger:
1.779
Coco Coco har tit lort sidende bag i og da hun skal være lang håret kommer problemet har i nogle gode råd til hvordan man ka...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. feb 2009
Visninger:
568

Annonce