Forum kategorier

Hundegalleri.dk ©

Hundegalleri.dk ©

Medlemmer: 978
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Alle dyrs ret! Jeg vil lige smide dette link ind, jeg ved ikke om jeg må, men sys det er vigtigt. Vi har i lang tid ønsket dyrepol...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. jun 2009
Visninger:
706
Vidoer Er der ikk nogle der vil se mine vidoer og give en kommentar:)
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. jul 2009
Visninger:
360
Fototime Ja jeg vil prøve og lave en fototime:) Jeg giver et emne og så skal i så finde et billede der passer til emnet.. Vis i...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. jul 2009
Visninger:
431
var det forkert af mig? Igår var jeg ude at gå i jesperhus med mine svigerbedsteforældres hund... det er en silkyterrie han.. på vejen rundt ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. jul 2009
Visninger:
1.136
Fototime gruppe :D http://www.hundegalleri.dk/html/grp_vis.asp?GroupID=3372 ^^^^^^ Jeg elsker fototimer. hvad med her :D?
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. jul 2009
Visninger:
452
Hg s rareste "kamphund" Hej alle sammen. Jeg er ved at være så forbandet træt af at folk vil have min hund i mundkurv, og eller ligefrem forby...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. jul 2009
Visninger:
998
Hjælp til video:) Hej Hunde'tosser:p xD Jeg vil lave en video om min dreng(hund). Men ved ikk hvad der skal være i og hvilken musik.. ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. jul 2009
Visninger:
967
Ny hvalp kig gerne forbi min nye hvalp, Stacey.
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. jul 2009
Visninger:
482
Meget bekømret for tæve med hvalpe. Er mega bekymret for sandy. Sandy fik her den 15. juli. 2009. 8 levede dejlige hvalpe, men har ikke rigtig spist og ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. jul 2009
Visninger:
1.401
dobberman er en muskelhund ?? har haft en lille diskusion med en ven om dobberman er en muskel hund ??
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. jul 2009
Visninger:
719
HJÆLP! To hunde? Først skal det lige siges at mine forældre er skilt :D Hjemme ved min mor har jeg en gravhund(Josefine) Nede ved ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. jul 2009
Visninger:
1.124
Hej har i ? Hej har i hestegalleri ? Vis i har vil i så ikk lige skrive Navn: Race: :D
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. jul 2009
Visninger:
1.191
Ang. Muskelhunde Jeg så en profil med en muskelhund, Jeg kom til at tænke på hvorfor man kalder muskelhunde for muskelhunde. Og hvad er ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. jul 2009
Visninger:
544
hus med x - mulig løsning? jeg har et hus sammen med min x, og har hidtil ikke kunnet finde nogen vej ud af det.. http://www.hundegalleri.dk/h...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. jul 2009
Visninger:
1.053
Hjemmesider med tøj - Chinese Crested Hej alle sammen. Jeg ville høre om nogle af jer har nogle gode og billige hjemmesider med tøj til Chinese Crested (hv...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. jul 2009
Visninger:
2.908
KONKURRENCE I KAN DELTAGE I DENNE KONKURRENCE INDE I MIN GRUPPE: :D Ja, så kommer der endelig en konkurrence! Det handler om...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. jul 2009
Visninger:
1.066
Min hvalp bider - helt vildt Hej . Min hvalp (Chinese Crested) bider helt vildt. Hvornår skal man stoppe dem i at gøre det?
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. jul 2009
Visninger:
1.157
Nye billeder :D Heej alle sammen .. Nogen som vil kigge forbi Tayson . Han har fået nye billeder .. SMil. Og vis der nogen er...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. jul 2009
Visninger:
408
Fototime Hej hunde-elsker xD er i klar til en fototime I skal bare skrive JEG ER MED/ MED (: Når der er 7 med begynder v...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. jul 2009
Visninger:
296
Fototime kl. 12.30 Hej hunde-elsker xD er i klar til en fototime I skal bare skrive JEG ER MED/ MED (: Når der er 7 med begynder v...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. jul 2009
Visninger:
421

Annonce