Forum kategorier

Hundegalleri.dk ©

Hundegalleri.dk ©

Medlemmer: 977
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Vil du lave fototime ?? Ja.. Vores admin har jo sagt at der er kommet en ny regl.. KuN 3 fototimer om dagen ! I skal skrive til miq eller e...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. aug 2009
Visninger:
407
Et godt minde om Luffe Ja. så fik jeg lavet en godt minde om Luffe<3 håber i vil se den R.I.P Luffe<3 http://www.hundegalleri.dk/html...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. aug 2009
Visninger:
1.212
Hjælp til nye triks og hvordan =) Hej jeg elsker at træne med Avalee og vil gerne hører om i kan nogle gode og sjove triks man kan træne?? Også evt. måde...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. aug 2009
Visninger:
742
Harehop. Hejsa. Jeg har en lille Lhasa Apso hvalp på 11 uger.. Jeg har lagt mærke til at når vi er ude og gå og når hun så vi...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. aug 2009
Visninger:
4.269
Så er den udkommet! Jeg fik lige lavet en laaang video med mig og Soffi's sande historie ;) NYHED !! : Ja altså den han vi havde fundet...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. aug 2009
Visninger:
293
Nogle der vil?? Fototime Husk nu bare at skriv til os gamestartere hvis i gerne vil lave fototime. Synes det er gået lidt i stå siden reglen bl...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. aug 2009
Visninger:
279
peter pan?? hej.. jeg har lige købt den dvd med peter pan den med rigtige mennesker der er lavet i 2003. men jeg ville høre om de...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. aug 2009
Visninger:
506
Kig :) Så har jeg fået nye billeder ind af Zenta, kig meget gerne forbi og giv jeres mening :)
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. aug 2009
Visninger:
348
Nye billeder :) Jeg har fået fat i nogle nye agility redskaber til Mads :) Og nu har jeg så været ved at tage lidt billeder af ham, ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. aug 2009
Visninger:
247
hvad mangler de hej jeg ville bare lige spørge hvad disse tre profiler mangler det skal lige siges at thor er tilsalg agnes: http://...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. aug 2009
Visninger:
660
kig lige her!!!! hej jeg har oprettet en gruppe der hedder Imod betaling for alt på hg!!!!!!!!!!!!!!! i kan bare søge om medlemskab all...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. aug 2009
Visninger:
1.103
Video vil i ikk nok se min video :) http://www.hundegalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=23013
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. aug 2009
Visninger:
232
udf. er der nogle der gerne vil ufr. olli:) Vi tag de Cool xD
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. aug 2009
Visninger:
359
Hjælp Zita Hej alle sammen! kunne være dejligt hvis i lige kunne give Zita en hjælpende pote i sin udr. Tak påforhånd;D
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. aug 2009
Visninger:
607
hey her er fototime! Hei vis i ikke kender reglerne så spørg:-D eller her kommer de: jeg v´ælger 4 temaer i finder billeder nogle and...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. aug 2009
Visninger:
670
FOTOTIME! <33 Hejsa.. Holder liqe fototimen XD I kender reglerne.. - Vist IKKE så skriv, OVER MAIL ! Vi starter når jeq sy...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. aug 2009
Visninger:
323
VIL DU LAVE FOTOTIME?? Ja.. Nu skriver vi det igen igen igen.. Man SKAL have en gamestarters tilladelse for at lave en fototime- ! Jeg er...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. aug 2009
Visninger:
579
Kanier til salg hej jeg har en masse skønne og børnevendelige kaniner til salg. i kan skrive til mig vis i vil vide mere på arhansen@li...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. aug 2009
Visninger:
363
Christine's Fototime <3 Hej med på sjov?? nu holder jeg min fototime Hihi... Maks 7 deltagere... Denne gang ryger en ud hver runde. :p :...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. aug 2009
Visninger:
941
FOTOTIME:D Jeg har fået lov til at lave en af : *Christine & Terroristen Avalee * 5 deltager :D Dem der ikke kender regler ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. aug 2009
Visninger:
403

Annonce