Forum kategorier
Indlæser...
Sortering
|
|
---|---|
Velkommen :-)
Jeg synes det er på tide at lave en stor gruppe til alle hunde/foto/redigerings glade mennesker :-)
I skal være velko...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
26. jul 2009
Visninger:
386
|
Billede fremvisning :-)
Skrevet: 26-07-2009 11:22:20 Slet hele emnet
Synes det kunne væres sjovt at se hvad vi går og laver af billeder o...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
26. jul 2009
Visninger:
540
|
Programmer I bruger
Synes vi skal have en tråd hvor vi KUN skriver de programmer ind som vi bruger og måske brugerniveau - intet andet
P...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
26. jul 2009
Visninger:
760
|
Billede konkurence.....
Som i nogle andre grupper synes jeg vi skal have en konkurencce om hvilke billeder der skal have lov og være gruppens ...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
26. jul 2009
Visninger:
1.366
|
TILMELDNING TIL AUGUST KONKURENCEN
Nu er det på tide at starte vores første konkurence op (ville først have lavet den torsdag, men det er min fødselsdag :...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
28. jul 2009
Visninger:
533
|
Hjælp til smudgetool (photofiltre)
Er der nogen der kan forklare hvordan jeg får smudgetool effekt frem i photofiltre? En lille vejledning vil være skønt ...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
28. jul 2009
Visninger:
423
|
Ekstra masker til photofiltre...
Har fundet en masse fede masker til photofiltre, som jeg lige vil dele med jer...
1: Gå inde på www.photofiltre.com
...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
28. jul 2009
Visninger:
1.103
|
|
|
Vejledning til billede (Photofiltre)
Her er en vejledning til hvordan man putter såkaldte "masker" på sit billede i photofiltre....
(link fjernet)
Gruppe diskussion |
Oprettet:
28. jul 2009
Visninger:
653
|
Oprettet:
30. jul 2009
Visninger:
255
|
|
Nu er vi ved at være en god gruppe...
Så kom gruppen op over de 30 medlemmer, og jeg er stolt af at vi har lavet en hyggelig gruppe, som folk vil bakke op om...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
31. jul 2009
Visninger:
293
|
Vejledning til photofiltre. Nybegynder
Til alle dem der ikke kender photofiltre så godt, er det et gratis program man kan downloade på nette.. Man kan lave de...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
6. aug 2009
Visninger:
1.773
|
Hjælp til dette billede....?
Til at starte så er billedet et jeg har fundet her inde, som var så flot, så hvis der er nogen af jeres, undskylder jeg...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
6. aug 2009
Visninger:
354
|
Total fede skrif ttyper :-)
Her er et link til en masse fede skrift typer man kan downloade... Der er i hvert fald noget for en hver smag :-)
http...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
7. aug 2009
Visninger:
410
|
|
|
Husk at tilmelde jer August konkurence
Så nærmer vi os d. 14 hvor tilmeldings fristen slutter... Skynd jer at melde jer til... Jo flere jo bedere... :-)http:/...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
7. aug 2009
Visninger:
787
|
AFSTEMNING TIL AUG. KONKURENCEN.
Som i ved har vi i denne månede konkureret om hvem der har lavet det bedste sommerbillede. Nu er det blevet tid til at...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
14. aug 2009
Visninger:
864
|
Hvad synes i om min nye stil?
HAr endelig fundet ud af en ny måde og lave smukke billeder på.. Hvad synes i om den? Det ser meget enkelt ud, men syne...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
16. aug 2009
Visninger:
461
|
Lær photofiltre bedere at kende...
Her er et link til en hjemme side med en masse gode vejledninger. Denne sidde har stort set lært mig alt hvad jeg kan.....
Gruppe diskussion |
Oprettet:
16. aug 2009
Visninger:
517
|
Kan i hjælpe mig med den her?
Jeg leder efter et sted hvor jeg kan downloade dette hjerte som er et photomasque... Nogle der ved hvor jeg kan finde d...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
18. aug 2009
Visninger:
250
|
Hvem vil lave til mig?
Hej.. Nogle der vil kaste sig i krig med det her billede af min kat? Jeg vil gerne have skåret baggrunden ud, så det li...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
18. aug 2009
Visninger:
383
|
Nyt billed
Mit seneste forsøg, hvor jeg har taget et kedeligt billed og forvandlet det til noget jeg selv er ganske tilfreds med. ...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
22. aug 2009
Visninger:
630
|