Forum kategorier

DcH-Hunde!

DcH-Hunde!

Medlemmer: 122
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Stumphale og konkurrencer Først lige tak fordi jeg må være med:o) Jeg har en 3-årig tæve som jeg vertog for et lille års tid siden. Planen ha...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. jul 2010
Visninger:
2.492
Transportbur, Volvo V50 Hej, Vi står i den situation, at vi skal have skiftet vores Volvo 850 ud med en Volvo V50. Vi har hidtil haft et Ha...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. jun 2010
Visninger:
1.583
Hjælp til idéer til Aktiviteter Hey alle sammen Vi har et super aktivitet udvalg i klubben, og vi forsøger at lave så mange aktiviteter som muligt ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. jun 2010
Visninger:
1.222
Den gode træner? Jeg har hørt en del om at vi mangler trænere i vores klub. Det er ikke lige noget for mig. For det første syntes jeg ik...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. maj 2010
Visninger:
1.106
Kredskonkurrence i Hadsund d. 1. maj Ja er da simpelthen nød til at prale lidt:) Tyson og ejg var til vores 2. konkurrence i år i C-klassen, hvilket gik ud...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. maj 2010
Visninger:
939
Markerings pisseri ?? Hej Ja overskriften var lidt svær :-)) Men mit store problem er at når jeg er ude til konkurrence (A-klassen, DC...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. maj 2010
Visninger:
1.000
Sød, kærlig og meget energisk - Islandsk fårehund søger nyt hjem. Freya er 4½ år gammel, hun er udstillings champion og øvet rallyhund. Hun elsker...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. mar 2010
Visninger:
499
Tanker om Freya Jeg er uddannet adfærdsterapeut og har en lille hunde bed&breakfast. Det vil sige jeg passer hunde sammen med mine egne...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. mar 2010
Visninger:
512
DcH-Skive Så er DcH-Skives nye hjemmeside på nettet. Der er lidt fejl og mangler endnu, men dem arbejder jeg på :0)
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. mar 2010
Visninger:
857
bedømmelser?? Hey :b nogle der vil bedømme min hund jenny?
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. feb 2010
Visninger:
498
Hej Jeg vil lige høre om der er nogle DCHer.Der har haft ham Ismael de voss.Til at holde kursuser,og hvordan i har fået kon...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. jan 2010
Visninger:
593
DcH Køge Agility Er der nogen herinde, der har erfaring med agility i DcH Køge? Jeg er nemlig blevet tilbudt optagelse på et hold. Me...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. jan 2010
Visninger:
691
DcH Slagelse juleafslutning Billeder fra juleafslutning og kursusholdets lille prøve :) http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=477...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. dec 2009
Visninger:
492
Vinter træning! Ja puha nu er vinteren på vej og dermed det ofte mere sure vejr at træne i! Har idag være i skoven 4 timer for at træn...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. okt 2009
Visninger:
1.260
DcH DM 2009 Hvem kommer i weekenden?? Jeg er udtaget til at deltage i DM med begge mine tøser. Vi skal løbe agility. Blev nr. 3 ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. sep 2009
Visninger:
854
hold nu op.... hej alle sammen.. nu må vi sku holde op, og have en dialog. http://www.bt.dk/danmark/her-er-den-hjaelpsomme-kamphund
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. sep 2009
Visninger:
1.322
tilbage til vores gamle kvaliteter... jeg bliver nød til at dele min frustration med jer og så må i gøre med det hvad i vil, jeg er træt af at selv DCH er rø...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. sep 2009
Visninger:
601
Hundene i Tivoli i morgen, søndag. Husk at tage jeres klub trøjer på. Så vi kan vise flaget.
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. sep 2009
Visninger:
289
gruppe for dem der træner rally Jeg syns det er på tide at der kommer en gruppe for dem der træner rally, så nu har jeg oprettet en: http://www.hund...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. aug 2009
Visninger:
429
DM i rallylydighed Så er det lige blevet min tur til at prale......Jeg var til DM i rallylydighed i lørdags og mine to dejlige hunde blev ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. aug 2009
Visninger:
275

Annonce