Forum kategorier

Slægtsforskning

Slægtsforskning

Medlemmer: 16
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Hjælp til at komme videre Jeg har sporet min oldemor, har hendes fødested og dato, navn på mor, jeg har konfirmationssted og dato. Min oldemor b...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. sep 2013
Visninger:
1.414
Hjælp til hvor jeg kan starte Jeg søger oplysninger om min mormor og hendes slægt, jeg ved ikke ret meget jeg har en fødselsdato på min mormor men ik...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. jul 2013
Visninger:
1.188
Gravstensfotografering Ja det lyder jo umiddelbart lidt skummelt, ikke? :) Men der er heldigvis ikke noget skummelt ved det, og det kan hjæ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. sep 2011
Visninger:
1.148
Hvordan kommer man videre? Hejsa :) Jeg er nået et godt stykke vej med at forske i min bedstefars slægt, men nu har jeg simpelthen stødt panden...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. sep 2011
Visninger:
1.104
Hjælp til at tyde skrift :) Sidder lige og laver lidt slægtsforskning, men jeg kan simpelthen ikke tyde dette :) Håber nogen kan hjælpe mig lidt, s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. jul 2011
Visninger:
1.133
Tydning af stamtræ. Hej alle i kloge mennesker. Jeg er så heldig at være i besiddelse af en slægtsbog, problemet er bare jeg simpelthen ik...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. mar 2011
Visninger:
683
dødsdatoer Hejsa :) Jeg har nu ved hjælp af kirkebøgerne og folketællingerne fundet navne, fødselsdatoer og dåbsdatoer helt til...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. jan 2011
Visninger:
615
våbenskjold Er der nogen af jer der ved om der findes en hjemmeside hvor man kan se billeder af våbenskjolde? :) Et lidt svært s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. jan 2010
Visninger:
644
slægtsforskning - brug for hjælp? Har du brug for hjælp til at komme i gang med at finde din historie, så står jeg til rådighed med gode råd og hjælp til...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. okt 2009
Visninger:
1.172
Vidste i det??? ( tips nr 2) Hej alle Vidste i, at man nu kan sidde og kigge i kirkebøger og folketællinger på computeren derhjemme? Det er nemt og...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. okt 2009
Visninger:
853
Familien fra Amerika Så er min familie lige blevet udvidet en smule. Vi har fået en henvendelse fra en Amerikansk familie der mener at de er...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. sep 2009
Visninger:
1.072
Velkommen til Hej alle der har forvildet sig ind på denne side. Velkommen til. Aner du ikke noget om slægtsforskning så er dette gr...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. aug 2009
Visninger:
469

Annonce