Forum kategorier

Os med flere hunde

Os med flere hunde

Medlemmer: 90
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Hundegård , transpotabel. Nu hvor bl.a. campingsæsonen nærmer sig, ligger jeg et link ind til der hvor vi har købt vores hundegård. Slut med at h...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. mar 2012
Visninger:
695
Glædelig jul til alle gruppens medlemmer. Pas på hinanden og vores firbenede venner.
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. dec 2011
Visninger:
437
børnegitter til at hudene kan gå hver for sig hvor har i købt jeres og til hvad pris
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. aug 2011
Visninger:
945
Nye spændende tilbud:o) Vi opretter to hold med start d.2.juni. Hold 1 for usikre hunde. Torsdage kl.17:30-18:30. Holdet he...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. maj 2011
Visninger:
651
2 hunde Hej, Jeg overvejer at få hund nr. 2, men er i tvivl om det at få nr. 2 kan betyde at de to hunde har nok i hinanden ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. jan 2011
Visninger:
684
Hvorfor går legen over gevind? (Langt) Endelig er jeg blevet én af Os med flere hunde, da vi for nogle uger siden fik en skøn lille Powder Puff hvalp; Polly :...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. okt 2010
Visninger:
677
FOKUS Jeg har oprettet en ny gruppe for de af os herinde, som er medlem af partiet FOKUS, eller som bare gerne vil vide noget...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. sep 2010
Visninger:
792
Hjælp til bolig-Nordjylland Hey allesammen:o) Jeg leder på livet løs efter et hus til leje i Nordjylland og håbede at nogen herinde måske kunne ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. aug 2010
Visninger:
703
Flere hunde:o) Hej Allesammen:o) Vi kan nok godt alle blive enige om at det og ha 1 hund er noget helt fantastisk:o) Dem der så har mu...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. jul 2010
Visninger:
612
Så er hund nr 2.. ankommet... ;) Ja så kunne jeg altså ikke vente mere..hihi Jeg ved godt man siger ca 2år imellem men nu var det al...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. jul 2010
Visninger:
839
Få hund til og tygge sin mad. Kia, tygger ikke sin mad. Selv store tandrensningskiks bliver slugt. Om hun spiser alene eller ej. Har prøver foder m...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. maj 2010
Visninger:
1.866
Tanker om Freya Jeg er uddannet adfærdsterapeut og har en lille hunde bed&breakfast. Det vil sige jeg passer hunde sammen med mine egne...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. mar 2010
Visninger:
569
Juleferie Inden i begynder og drage afsted på juleferie, vil jeg gerne ønske gruppens medlemmer en rigtig glædelig jul, og et god...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. dec 2009
Visninger:
545
Pipette mod lopper. Vil bare høre hvad I gør når jeres hunde har lopper. Man skal jo passe på ikke at røre for meget i nakken de første d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. dec 2009
Visninger:
998
hmm hvad ville i gøre? Jeg står i en rigtig kedelig situation at jeg bliver smidt ud pr 1/1-10 hvis jeg ikke skiller mig af med min hund, det ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. nov 2009
Visninger:
1.413
HUnd nr 2.. Hej Vi vil jo rigitg gerne om lidt over 1 år meget gerne have en hund mere..og så tænkte jeg på at så er Harley ca 1...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. okt 2009
Visninger:
674
Vask af hunde Jeg har lige vasket begge mine hunde i dag, da vi skal på udstilling med Kia på lørdag. Og da undre Taiko,s opførsel m...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. sep 2009
Visninger:
622
Nogen der ved(forsikring) Nogen der ved om man kan få rabat på hund nr 2 i nogen forsikringsselskaber? Ved man førhen kunne i et selskab , men ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. sep 2009
Visninger:
498
mig og hundene Hejsa jeg er en tøs på 29 har 3 hunde 1: Boddy 6 år (i morgen) en blanding af Amerikansk Staffordshire Terrier og...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. aug 2009
Visninger:
484
Velkommen til. Jeg vil starte med og sige velkommen til jer alle. Så kunne jeg tænke mig og høre hvorfor i har valgt og have flere hu...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. aug 2009
Visninger:
990

Annonce