Forum kategorier

Spor Gruppen

Spor Gruppen

Medlemmer: 59
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
hunde vogne Hej alle sammen(; jeg kunne rigtig godt tænke mig at køre for vogn med min hund. Bare på hygge plan(; men kan bare ikke...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. dec 2011
Visninger:
1.500
Sporskitser Hej, Er der nogle der ved, om der er nogle sider på nettet, hvor man kan se sporskitser?
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. okt 2010
Visninger:
1.507
Indhentning af sportilladelse...? Indhentning af sportilladelse i de danske stats ejet skove. Er der nogle af jer der ved hvordan man fra A-Å indhente...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. okt 2010
Visninger:
703
markering af spor Hvad bruger i til markering af spor. Har prøvet mel virker ikke på mark/eng eller i reng vejr Havergryn virker i ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. jul 2010
Visninger:
2.818
titel-givende sporprøver? hej alle! Vi er nye i gruppen her... :-) Vi har en dygtig ruhåret gravhund, der nu har 2 x 1. præmier på 1000m/40 t...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. maj 2010
Visninger:
1.319
Knæk Hvordan træner i indlæring af knæk?? Belønning = godbidder Fært = menneske
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. apr 2010
Visninger:
919
Spor i sneen? Hejsa Træner i spor i sneen? og er der noget man skal være opmærksom på hvis man gør? Vi er ikke så langt endnu ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. feb 2010
Visninger:
1.444
Kanin skind? Ville høre om der er nogle af Jer der går kaninslæb med Jeres hund(e) ? Jeg har lidt af en udfordring da jeg har en ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. jan 2010
Visninger:
730
Fra slæbespor til menneskefærd Vi har en finsklapp hund på et år og min kæreste har trænet lidt godbidsspor med hende. Men nu overvejer han at prøve s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. nov 2009
Visninger:
2.153
sportræning på vestsjælland ?? er der nogen her i gruppen der bor i vestsj. og som ønsker at træne sammen ???
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. okt 2009
Visninger:
509
SHP Er der nogen herinde der ved hvornår der kan aflægges prøve til nsæte år i SHP?? HAr ledt og ledt men kan ikke rigtig f...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. okt 2009
Visninger:
536
Tilladelse til kaninslæb træning Jeg har været i en anden tråd hvor jeg er blevet gjort opmærksom på at man SKAL have en tilladelse for at træne kaninsl...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. okt 2009
Visninger:
1.354
Kaninslæb? Håber der er en der kan forklare hvad kaninslæb er? Og kan man bruge det til at gå vidre til menneskefært eller er det ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. sep 2009
Visninger:
2.980
Små/dværg kaniner til sportræning? Er der nogen af Jer der ligger inde med frosne små/dværg kaniner til sportræning som de giver/sælger ud af?
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. sep 2009
Visninger:
644
Krav for at aflægge SHP? Jeg har været ved at kigge på reglerne for at aflægge SHP. Det jeg kunne finde var denne sætning: <i>For at kunne aflæ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. sep 2009
Visninger:
609
Jeres niveau? Ja, som overskriften siger, hvilket nivaeu er I på? Hvilken hund træner I med og Hvad er jeres ambitioner? _________...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. sep 2009
Visninger:
753

Annonce