Forum kategorier

Familien Sankt bernhard / Grand danois

Familien Sankt bernhard / Grand danois

Medlemmer: 8
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
En lille julehilsen. Hej alle sammen. Det er meget længe siden at jeg har været aktiv her inde og det er jo slet ikke sikkert at i ser denn...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. nov 2014
Visninger:
1.080
Det lykkedes :) Så har Saga i dag søndag fundet et nyt hjem hos en sød familie her på Fyn med to drenge, som hun vil nyde at tumle med ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. feb 2012
Visninger:
1.092
Nyt hjem til Saga Hejsa Måske har I set min annonce i markedet. Min beslutning har ikke været nem, men jeg er overbevist om, at det er ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. feb 2012
Visninger:
618
2012 Hej alle sammen. Ja det er så længe siden at der er sket noget her i gruppen så nu syntes jeg at det var på tide at sen...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. jan 2012
Visninger:
484
Bølle Hej alle er ked af at må sige det, men bølle er blevet aflivet da han ikke kunne rejse sig uden at det hele rystede på ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. dec 2011
Visninger:
577
HIP HIP HURRA Hejsa allesammen, Hjertelig tillykke med jeres hundes 2 års fødselsdag... Tænk hvor tiden går.. Der går ikke enda...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. apr 2011
Visninger:
457
Lille update fra Ozzy Hej alle sammen. Ja min mor siger at jeg er blevet en stor og dejlig dreng. Hun siger dog også at mine øre ikke rigti...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. mar 2011
Visninger:
1.040
1 års fødselsdag tillykke med jeres 1 års fødselsdag til mine søskende , vi er snart store ihvertfald udenpå hi hi mange krammere fra ba...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. feb 2011
Visninger:
659
Godt nytår Hej Alle. Rigtig godt nytår. Håber ikke jeres hunde var alt for bange nytårsaften.... det er ikke lige dyrenes fest. Ge...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. jan 2011
Visninger:
451
jul hej allesammen har i travlt med jule forberedelser , synes her er lidt stille , jeg er meget spændt på hvordan balder...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. dec 2010
Visninger:
1.124
tillykke så er det fødselsdag igen , denne gang er det 9 mdr , ej hvor tiden går hurtigt .... tillykke til mine andre søskende k...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. nov 2010
Visninger:
482
En meget mærkelig hund Hej Alle... Synes lige pt. at jeg har en meget mærkelig hund. Min søn og jeg gik tur i skovenmed begge hunde i dag. Sko...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. okt 2010
Visninger:
1.151
hej hejsa alle i gruppen,,,,,,,,går det godt med hundene og jer,,,,,vi skal snart til spanien i efterårsferien,,,så skal bø...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. sep 2010
Visninger:
386
En sørgelig hilsen fra Samsons mor Hej alle sammen, Jeg har desværre pludselig mistet min utrolig højt elskede Samson idag. Samson har siden han ble...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. sep 2010
Visninger:
1.893
godaften hej alle i gruppen,,,,,,,,,,håber i alle har det godt,,,her er alt fint, skønt at starte på job igen,,,,bølle hygger st...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. aug 2010
Visninger:
922
hej susanne kæmpe stort tillykke med fødselsdagen , sikke dog et dejlig solskinsvejr det er . har du fået dagens snude kys af saga...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. aug 2010
Visninger:
532
hej alle håber i alle har det godt,,,,,,,,så er min ferie slut,,,,,har også haft næsten 7 uger,,,,,glæder mig til at komme på jo...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. aug 2010
Visninger:
567
Geyser Hej alle. Så har Geyser fundet ud af at han er en hanhund... han havde for nogle dage siden besøg af en hunhund i løbe...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. aug 2010
Visninger:
476
fødselsdag hej alle søskende så er det i dag vi bliver ½ år , mon vi ikke er heldige og få en ekstra godbid i dagens anledning. ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. aug 2010
Visninger:
483
Ozzy Hej dejlige damer. Så kom dagen i går hvor Ozzy skulle af med sin manddom. :0) Det gik rigtig godt og han har været...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. jul 2010
Visninger:
504

Annonce