Forum kategorier

Team Lhasa apso

Team Lhasa apso

Medlemmer: 16
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
salg af ting til hunden så har jeg sat billed ind af de ting jeg sælger er der slet ingen der mangler noget til jere kære hunde,er ved at rytte...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. nov 2009
Visninger:
753
Bonnie syg¨langt emne jeg har lige afleveret Bonnie ved dyrelægen hun rystede over hele kroppen da jeg kom hjem fra arbejde og gemte sig dyre...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. nov 2008
Visninger:
623
Tjen 500,- hvis.. Hej alle i Lhasa ejere. Jeg opdrætter jo Lhasa Apso og har nu 2 hanner tilbage. De trænger virkelig til et nyt hjem n...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. okt 2008
Visninger:
593
Jubii Asha har født Hun fødte i går og fik 8 hvalpe. 6 Hanner & 2 Tæver. Hun var bare så dygtig. Vores Golden Retriever valgte også at f...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. jul 2008
Visninger:
453
Parrer & parrer Vil bare lige fortælle at Asha & Roy parrer og parrer. De er bare blevet så glade for hinanden:-) Sjovt at tilsynlade...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. maj 2008
Visninger:
447
UDSTILLINSRESULTAT DEN 17 MAJ vi har så været til udstilling i ejstrupholm i går og Becca fik en 1 præmie
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. maj 2008
Visninger:
552
hårklippere HEJ! Er der nogen af jer, som ved hvor man køber en hårtrimmer/ klippemaskine. Overvejer at klippe min hund. Tænkte o...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. maj 2008
Visninger:
620
udstilling 17 maj hej alle dejlige lhasa folk og hunde. så er det igen tid til udstilling hvem kommer??? jeg/vi skal have 4 lhasa apsoér...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. maj 2008
Visninger:
561
Allergi Er der nogle som har erfaring med allergi hos Lhasa Apso. Hvor de klør sig så de får bare pletter? Kender i produktet ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. maj 2008
Visninger:
702
Hvem har!!!!! Hej alle sammen:-) Er lidt nysgerrig. er der nogle som har hunde som er i famillie med min Asha????
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. maj 2008
Visninger:
1.006
Min nye hund jeg har lige oprettet min 3 lhasa apso som jeg skal hente 20 juni
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. maj 2008
Visninger:
458
Loppemiddel? Hvad bruger I mod lopper, flåter osv.? Har kigget en del efter den her http://www.hundeleksikon.dk/lopper.html Hvad e...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. apr 2008
Visninger:
625
UDSTILLING 17 MAJ Hvem af jer her inde kommer til udstilling i Ejstrupholm hallen den 17 maj vi kommer vi vil prøv med becca igen
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. apr 2008
Visninger:
486
Før og efter Er ved at lære af klippe hunde hos min Gudmor som har hundesalon i Odense. Se lige min første lammeklip af Asha:-)
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. mar 2008
Visninger:
542
kom så op af stolen hej det kan da ikke passe at der ikke kommer flere til udstillingen i morgen, i tinglev.... jeg skal have min launa og ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. mar 2008
Visninger:
359
Er vi så dumme...? Hej. Har I set den her? Troede godt nok at vi klarede den lidt bedre.....men man skal jo ikke tro på alt hvad man læ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. feb 2008
Visninger:
521
HJÆLP Hej. En af mine kollegaers datter har en Lhasa. Hun er desværre kommet i den uheldige situation, at den har bidt hende...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. feb 2008
Visninger:
408
Første gang:) Hej. Så har vi fået meldt os til hundeudstillingen i marts, men har ingen anelse om hvordan sådan noget foregår? Nog...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. jan 2008
Visninger:
349
udstilling d.8 marts hej ville lige høre hvor mange af jer dejlige lhasa folk der kommmer med til udstillingen d.8 marts i tinglev.. håber d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. jan 2008
Visninger:
917
Foder Lhasa Apso hvalp Vi skiftede for 14 dagen siden foder til Orijen Puppy. I starten gav vi ham 100 gram ligesom det gamle foder. Vi opd...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. jan 2008
Visninger:
4.307

Annonce