Forum kategorier

Cavaliere i DK

Cavaliere i DK

Medlemmer: 61
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
blenheim og spotten? inspireret af en anden tråd, kunne jeg godt tænke mig at hører hvordan i tolker standarten af farven Blenheim hos caval...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. nov 2012
Visninger:
947
farve genetik Hej. er der nogen som er inde i farve genetikken? altså sådan HELT inde i det? :) for jeg har altså lidt svært ved...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. jul 2012
Visninger:
1.898
DNA, en stille bekymring. hej alle. vi har i dag været ved dyrlægen med Cuba for at tage røntgen af hvalpene. i den sammenhæng snakkede vi lidt...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. jun 2012
Visninger:
1.243
DNA test af hvalpe. jeg vil lige hører om nogen af jer får DNA testet jeres hvalpe inden de flytter? de kan jo testes fra de er 4 uger gam...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. mar 2012
Visninger:
2.093
Fladså Hallen d. 25/3-11 DRU Er der nogen som skal til denne udstilling? Tænker på at tage derhen med Macy...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. jan 2012
Visninger:
569
sele Hej. Vi får vores første Cavalier hvalp om 6 uger og jeg vil gerne ha udstyret klar inden... Da jeg ikke har haft ande...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. jan 2012
Visninger:
1.208
hjertescanning hej med jer :) jeg har lige fået resultatet i dag, begge piger har 0 i mislyd og 1 i prolaps:) så det er bare så dejli...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. nov 2011
Visninger:
866
nordjylland/frederikshavn Hej :-) Vil bare lige høre om der evt er nogle der kommer fra nordjylland, og hvor man evt kan mødes med hundene? ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. jun 2011
Visninger:
381
mere pels? hej. Nala har lige haft et kuld hvalpe, som nu er snart 10 uger. hun er allerede blevet næsten sig selv igen, bortset f...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. maj 2011
Visninger:
563
Cavalierhund med welcome skilt Er der nogen af jer der om man få en af de små hunde til at sidde foran hoveddøren som en cavalier? Jeg mener jeg så de...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. maj 2011
Visninger:
793
hvalpe, vægt hej. er der nogen som en oversigt over vægt udvikling på jeres kuld? altså fra fødsel og til 8 uger? jeg er nemlig l...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. mar 2011
Visninger:
4.736
Hvalpe i vente :) Hej alle sammen.. Syns lige jeg vil dele den glædelige nyhed... Mine 2 cavalier-bamser har ydet deres ypperste for,...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. feb 2011
Visninger:
613
Fodermærke og mængde Er lidt nysgerrig :) hvad fodre i med og hvor meget får jeres hund om dagen? Mine to er netop begyndt på acana og er bl...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. jan 2011
Visninger:
529
transportbur til bil Vi har købt bil ,hvor der er plads til et transportbur. Hvor stort skal det være når mine 2 cavalierer skal kunne være ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. jan 2011
Visninger:
1.203
Søger avlshan. Er der nogen som har en DKK B/T eller Ruby han i tilbyder til avl?
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. jan 2011
Visninger:
783
Bruger i dækken til jeres cavalier? Hej alle cavalier folk.. Vil bare lige høre om i bruger dækken til jeres cavalier når der er sne og frost?
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. nov 2010
Visninger:
691
Cavalier traf i uge 42. Skal vi samle en flok dejlige cavalier tirsdag eller onsdag til en gå tur i Oksbøl hunde skov. Hvad dag er bedst? ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. okt 2010
Visninger:
809
Hvad laver i med jeres hund? Hvad laver i med jeres Cavalier? -Jeg selv går pt. kun til hvalpemotivation med tøsen hun er kun et halvt år. Men ha...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. okt 2010
Visninger:
824
Hvor er i fra? Hej, Hvor er i fra? :) Nogen der er fra als området ?
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. sep 2010
Visninger:
1.296
tricolor. farve?? jeg har lige et spørgsmål-. på tricolor skal den hvide streg i panden da gå helt om i nakken? altså støde på det hvide ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. aug 2010
Visninger:
971

Annonce