Forum kategorier

Os der bruger madplan

Os der bruger madplan

Medlemmer: 54
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Gode råd til madplanen. Jeg er helt blank når det gælder madplanen, Jeg ville ønske jeg var sådan en som kunne finde på ting vi kunne spise og...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. maj 2012
Visninger:
607
Denne uges madplan Mandag: Couscoussalat med ovnstegt kyllingefilet Tirsdag: Karrysuppe med tigerrejer, mango, rød peber pg forårsløg. O...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. maj 2012
Visninger:
909
Madplan - Uge 5 Mandag: Rester fra weekenden. Biksemad og nuddelret. Tirsdag: Grov lasange med råkost Onsdag: Farsfad med porrer Og h...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. jan 2012
Visninger:
997
Madplan - januar Et nyt år starter snart, så jeg vil lige dele min kommende madplan med jer. (Fra den 2. januar). Mandag: pestokyllin...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. dec 2011
Visninger:
1.631
Madplan uge 51 :) Nu har vi endelig fået lavet en madplan helt for denne uge, og den ser sådan ud: Søndag (idag): grillet grønsager, kyl...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. dec 2011
Visninger:
1.016
Madplan uge 49 Vi mangler inspiration. Hvordan ser jeres ud.
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. dec 2011
Visninger:
959
Madplan uge 44 Jep, vi er i lidt god tid.. Her er næste madplan hos os: Jordskokkesuppe (mine forældre kom lige forbi med en pose fra...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. okt 2011
Visninger:
996
Madplan uge 43 Jeg har allerede lavet madplan til næste uge (uge 43). Den ser sådan her ud: Mandag: Skineschnitzler med persillerød...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. okt 2011
Visninger:
961
Mad til mange Hej HG. Min søn fylder 1 år imorgen, og vi fejrer hans fødselsdag på lørdag med kage, boller og aftensmad til familien...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. okt 2011
Visninger:
444
Madplan uge 40 Man: Vildtgryde med kartoffelmos. Tirs: pastasalat med hjemmelavet pesto og snitsler Ons: vildtgryde rester Tors: kryd...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. okt 2011
Visninger:
782
opskrifter til krydre supper i den kolde tid her er lidt indspiration på supper Armensk suppe Til ca. 4-6 personer 50 gram skyllede linser 50 gram skyllede tør...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. sep 2011
Visninger:
2.074
Hvad står den på?:) Hos jer i den kommende uge?:) Har ingen ideer så håber på lidt inspiration:)
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. sep 2011
Visninger:
1.085
Gryderetter Hej HG. Har i nogle gode lækre gryderetter i vil dele? Gerne med opskrift ;) Mvh Stephanie
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. aug 2011
Visninger:
444
Madplan - Uge 34 M: Grovburgerbolle med venøbøf i. T: Glasnudler med svinekød (thai) O: Tunsalat på icebergbund, måske med et lill...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. aug 2011
Visninger:
881
Madplan - Uge 32 Så er sommerferien ovre og jeg er igen igang med madplan :) Mandag: Gullashsuppe Tirsdag: Totillas med svinekød ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. aug 2011
Visninger:
503
Uge 23 Jeg mangler en idé til fredag. Hvordan ser jeres ud for denne uge? Her er vores Mandag: Spaghetti med kødsovs Tirsda...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. jun 2011
Visninger:
666
Madplan - uge 19 Mandag: Spinattærte med serranoskinke Tirsdag: Honningmarinerede kyllingespyd med hj. tomatsalsa og ovnbagt kartoffels...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. maj 2011
Visninger:
548
Madplan - uge 18 Mandag: honningmarinerede kyllingespyd m. salat Tirsdag: Chili Con Carne med grov flute Onsdag: Soyakylling på bu...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. maj 2011
Visninger:
738
Forret: Laksecarpaccio. Hovedret: ? Jeg har fødselsdag på tirsdag og derfor skal kæresten og jeg have noget godt at spise. Jeg har planer om at lave lak...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. apr 2011
Visninger:
1.012
kyllinge file ja viste ikke lige hvad jeg skulle kalde min tråd men mit spørgsmål går egentlig ud på kyllinge file :-) dem af jer som...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. mar 2011
Visninger:
1.233

Annonce