Forum kategorier

Silvertegneserien

Silvertegneserien

Medlemmer: 152
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
ginga densetshu weed orion Hej jeg har hørt at der er kommet filmen orion. Kan det passe? Og hvis hvor kan man købe det henne? :) :)
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. mar 2014
Visninger:
508
Denne gruppe Lukket? Er der nogle ide med at være medlem af denne gruppe mere ``? fik ikke rigtig noget ud af det synes jeg---------.....
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. dec 2013
Visninger:
485
Silver Style (billede) Fangede dette billede af Nishka og Trinity på stranden en dag, det kan man da kalde Silver Style sys jeg :P Hva mener i...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. jul 2012
Visninger:
512
Silvergang tegneserien? Hej Hg, jeg er igang med at læse Silver tegneserien på engelsk og er nået til chapter 29, men kan ikke finde den? Kan...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. jun 2012
Visninger:
530
Hejsa alle sammen:) vil i være modeller til min historie? Jeg har lavet en gruppe som hedder "Min historie:) måske med din hund! :)" Jeg vil lave min egen historie. den skal...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. jun 2012
Visninger:
926
En update :D Hej alle :D Hvor er jeg ked af at jeg endnu engang har svigtet jer, men sagen er den at min mor, som har cancer, her...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. jun 2012
Visninger:
1.928
Hjemmesiden:-( hvorfor kan jeg ikke komme på hjemme siden??
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. apr 2012
Visninger:
508
Tegningerne? Hvad er status på tegningerne?
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. mar 2012
Visninger:
462
ginga densetshu weed epsioder? hej så vidt jeg ved kan man ikke købe hele serien i et pakke, som silver:) så vil lide spørger om i ved hvor mange e...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. feb 2012
Visninger:
859
Nyeste nyt ;) Hej alle ;) Ja igen må jeg jo indrømme at være gået lidt i stå med projektet da der har været så mange andre ting der ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. feb 2012
Visninger:
657
Så fik vi Trinity hjem :D http://hundegalleri.dk/alb_vis.aspx?AlbumID=66888 Vil sætte lidt billeder ind her de næste dage hvis i sku ha lyst til...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. jan 2012
Visninger:
444
Ny Hvalp :D Ja nu får Nishka sig snart en lillesøster :) Endda med samme forældre :D Hvis i har lyst kan i se hende under min profi...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. jan 2012
Visninger:
796
YES SILVER FILMENE!! fik fandme Silver filmene i julegaver... 5 stk :D
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. dec 2011
Visninger:
1.010
Hjælp til skitser! Hej allesammen :) Se nu vil jeg da herre gerne have at det rykker lidt mere end det har gjort her på det sidste, så ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. nov 2011
Visninger:
512
Raceopdeling! Okay, så igen, igen, igen, igen...... undskyld at jeg lader jer vente så længe, har været til en del stævner med min hy...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. nov 2011
Visninger:
2.280
Hjemmesiden Undskyld jeg ikke har fået lavet noget på hjemmesiden ENDNU! Det bliver desværre heller ike her i ferien, er booket op...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. okt 2011
Visninger:
523
photoshop.. Nu ved jeg der er nogle stykker herinde der bruger photoshop.. Er der nogle der ved hvorfor jeg ikke har pixel blender...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. okt 2011
Visninger:
1.143
FØRSTE TEGNING FÆRDIG!! Her er den så!! Den allerførste Bellatrix tegning er nu færdig!! Jeg er så spændt på at høre jeres mening!! Anywa...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. okt 2011
Visninger:
756
Endnu én! Så kom der endnu en ny hund i albummet :D Denne gang er det Chiko som er blevet tegnet :D http://www.hundegalleri...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. sep 2011
Visninger:
647
Glæd jer!!! Så er jeg i fuld sving med en ny tegning! Det bliver en gruppetegning og ind til videre kan jeg informere om at der e...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. sep 2011
Visninger:
653

Annonce