Forum kategorier

MADLOG

MADLOG

Medlemmer: 63
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Arghh... Jeg har brug for de magiske ord, som kan få mig på rette vej igen.. Bliver bare tykkere og tykkere.. :( Har indenfor de...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. jun 2012
Visninger:
717
Hmm.. er gået i stå Hej HG Jeg er er gået i stå i mit vægttab - jeg har tabt 14kg og vil gerne af med 8-10kg mere. Jeg har tabt de 14...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. maj 2012
Visninger:
670
Ny Hej alle.. Jeg har virkelig virkelig svært ved at komme afsted i fitness... Tiden er der.. Og jeg synes at jeg spiser ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. maj 2012
Visninger:
765
Dunkan Faldt over denne side. Det kan være en kickstart til os der er faldet i grøften - men som med så mange andre kure........
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. apr 2012
Visninger:
796
Nutrilett Jeg har bestilt en all in one pakke, hvor der er til 3 dages kiksstart af kur.. Har noget af jer prøvet dette produkt :...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. mar 2012
Visninger:
892
Andre der er på Dukan? Jeg er på dag 1 i Attack :)
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. feb 2012
Visninger:
593
Æder hele tiden og konstant ARGH!!! Jeg har den sidste 1½ uges tid haft det ondeste ondeste mad flip og propper i hovedet hele tiden og jeg mener ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. dec 2011
Visninger:
2.548
min last jeg er ikke kræsen man jeg har bare en rigti grim last nemlig sodavand ikke nogen særlig.. men nøj den er svær og slipp...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. nov 2011
Visninger:
552
Velkommen til nye OG gamle selvfølgelig. Skal vi få rystet op på status? Hvordan går det jer derude? Selv har jeg stået i stampe og har...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. nov 2011
Visninger:
739
Slanke hold i trænings centret Jeg ved ikke om nogen af jer herinde er medlem af fitness dk? Der har de et forløb de kalder slank, Man for en kostvej...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. nov 2011
Visninger:
700
tip når mellemmåltiderne tager overhånd Jeg er en af dem, der kan småspise hele dagen. Og ikke altid det sunde. Idag købte jeg så en Pomelo.. Sådan en citrus ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. nov 2011
Visninger:
1.173
jeg er sulten hele tiden jeg er i fuld sving nu - og det går okay -- men men men jeg er simplthen så sulten hele tiden.. min hjerne kører omk...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. sep 2011
Visninger:
658
vægttab.nu Nu ved jeg godt, at det er en ML gruppe, men det ene udelukker jo ikke det andet :) Ville bare lige fortælle, at vægtta...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. sep 2011
Visninger:
761
Hejsa allesammen. Så fandt jeg frem til jer ;) Jeg vil gerne tabe omkring 7 kg og er for første gang i lang tid virkelig tændt på at d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. sep 2011
Visninger:
728
September Hvordan går det med jer? Ned eller op? For min del har jeg fundet lidt motivation igen oven på en isfyldt sommer. Mit ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. sep 2011
Visninger:
569
Bananer, hot or not? Jeg leder efter undersøgelser eller forsikning om baner mht om de er gode eller ej når man gerne vil regulere sin vægt ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. sep 2011
Visninger:
610
Bagte æbler med kanel Nu er det ved at være æble tid og det kunne være man skulle prøve denne super nemme opskrift på kanel æbler ; ) Ingre...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. aug 2011
Visninger:
1.772
Er det en sygdom eller ? Her den sidste tid er jeg blevet mere opmærksom på min adfærd omkring mad. Jeg startede på et slankeprocekt for en mån...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. aug 2011
Visninger:
1.479
Det kan der guffes For 100 kcal: http://www.dr.dk/DR1/Firmakuren/Artikler/Kost/20080319152152.htm
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. aug 2011
Visninger:
588
Stop, nu går det lige så godt.. Jeg har gennem det seneste halve år tabt mig 12 kg efterhånden. Kun ved at ændrer nogen småting og ikke spise så meget...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. jul 2011
Visninger:
756

Annonce