Forum kategorier

HGs Bogorme

HGs Bogorme

Medlemmer: 59
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Er salg tilladt herinde? Jeg har en stak bøger, som skal videre til andre, der kan blive opslugt af dem, men er det tilladt herinde?
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. mar 2014
Visninger:
298
Game of Thrones-serien Nogen der har læst bøgerne? Jeg er næsten færdig med bog nummer 3 på lydbog og jeg er HELT hooked. Hvis man synes s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. dec 2013
Visninger:
571
Nicholas Sparks -anbefalinger Hej bogorme Kan I anbefale nogle af Nicholas Sparks' bøger? Jeg har lige vrælet snot over filmatiseringen af båd...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. okt 2012
Visninger:
368
Hvor købes engelske bøger? Hej bogorme:) Hvor køber i engelske bøger på nettet? Jeg leder efter et sted som er pålidelige, og selvfølgelig er ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. maj 2012
Visninger:
3.059
Kindle (hvad, hvem, hvor ...) Hejsa Jeg overvejer meget meget kraftigt anskaffe mig een. Så vil høre om der er nogen af jer der har en og hvad I sy...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. maj 2012
Visninger:
1.039
Kampen om tronen - Netto Ville bare lige tippe alle dem der ikke er så besatte af at kigge reklamer som mig at netto har Kampen om tronen til ku...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. apr 2012
Visninger:
843
Gratis bøger! Ja, alle ved jo at man gratis kan låne bøger og div på biblioteket. Men er man fan af ebøger eller lydbøger, kan man vi...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. apr 2012
Visninger:
778
The hunger games Er der nogen der har læst den??. Filmen køre jo i biffen pt og har kun hørt godt om den.
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. apr 2012
Visninger:
887
Mangler en god bog og er åben for idér gerne inden for genrene krimmier, gysere og vamp bøger. Det behøver ikke, at være nye bøger, synes ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. apr 2012
Visninger:
831
Jodens Børn 6 klippehulernes sang. hva synes i om den? jeg har den selv og har læst den og den er klart anbefalet (hvis man har læst de andre 5) synes sle...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. jan 2012
Visninger:
1.131
Geralds farlige leg Er der nogen af Jer, der har læst den? Hvad synes I? Personligt kunne jeg godt lide den, synes den var spændende og go...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. nov 2011
Visninger:
526
Bøger til 9-årige Kender I nogle bøger som ville være gode til små piger på 9 år? :) Jeg er nemlig ikke selv så god til at finde ud af h...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. sep 2011
Visninger:
533
Adlibris?? Er der nogen herinde der har erfaring med at handle hos Adlibris.dk??
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. aug 2011
Visninger:
926
Krimiwiki - krimi index Må lige dele denne krimi side med jer :) http://www.krimiwiki.dk/index.php/Speciel:Kategorier
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. aug 2011
Visninger:
682
Hvad har i læst i sommerferien? Jeg selv har læst Jussi Adler-Olsen's 4. bog i serien om afdeling Q Journal 64. Og hold da op, den mand kan altså bare ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. aug 2011
Visninger:
694
Titel på serie Jeg læste en serie da jeg var teenager og vil gerne give den samme serie til min niece, men jeg har glemt hvad bøgerne ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. jul 2011
Visninger:
416
The night world serien Hej Håber der er nogen der kan hjælpe mig. Serien the night world, er der nogen der ved om der er udkommet mere end...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. jul 2011
Visninger:
716
Heksenat. Hvis nogen af jer kan lide Harry Potter bøgerne eller Twilight sagaen så burde i læse den her bog: http://www.litteratu...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. jul 2011
Visninger:
976
Hvad skal jeg nu læse? Hej alle og tusind tak fordi jeg må være med i jeres gruppe :) Jeg håber nogle af jer kan anbefale nogle gode bøger....
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. jun 2011
Visninger:
957
Billige bøger i Bilka Hej. Hvis i ikke har læst Bilka avisen, så vil jeg lige infomere om at der i denne uge er tilbud på rigtig mange po...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. jun 2011
Visninger:
1.823

Annonce