Forum kategorier

Os Med Fantastiske Gravhunde.

Os Med Fantastiske Gravhunde.

Medlemmer: 50
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
så har jeg opdateret mit galleri kig gerne forbi med en kommentar, en udfodring eller en bedømmelse...tak på forhånd :-) http://www.hundegalleri.dk/g...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. jan 2014
Visninger:
319
hej alle jer dyre elskere jeg her i denne her ugen projekt uge og jeg har emnet: dyr og menneskers kultur og tilknytning. jeg har brug for lidt ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. apr 2013
Visninger:
612
video jeg her lagt en video på youtube http://youtu.be/IQbHuXLKAt8
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. mar 2012
Visninger:
867
dyremishandling jeg her lige nu om dyremishanling og skal interviuve en der kender en der har et dyr der en gang har været et mishandle...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. feb 2012
Visninger:
483
Hej alle Glædelig jul og godt nytår til alle jer dejlige gravhunde. Mange julehilsner,'Malte og Mads
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. dec 2011
Visninger:
1.244
høj for høj, midel for midel og lav for lav jeg vil give en høj midel eller lav vis i gør det sammejeg liger også en komentar til jer jeg håber i vil vædre med :-)...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. jul 2011
Visninger:
474
nye bileder af bølle {se det} se lige de søde bileder på min fars hjemmeside (link fjernet)
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. jul 2011
Visninger:
435
Springer konstant Vores dejlige gravhund, springer helt vildt meget. Nogen gange står hun bare og så kan hun nok spring 40 cm direkte op ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. maj 2011
Visninger:
1.217
stem er i søde at stemme i min udfotring i bestemmer sellv om i vil stemme på mig men det vil glæde mig hvis det var mig i s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. apr 2011
Visninger:
455
hvor langt må man gå med den om dagen Hvor langt må man gå med sin gravhund, Nu er det er hvalp vi snart får, og selvfølgelig er det nok noget mindre med den...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. jan 2011
Visninger:
649

Annonce