Forum kategorier

Reptiler/Krybdyr

Reptiler/Krybdyr

Medlemmer: 41
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Præsentation :o) Hejsa. Mit navn er Pernille. Jeg er 21 år og bor i Svendborg. Vi har nu 1 kongepython, men får 2 mere til juni. Det e...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. apr 2007
Visninger:
741
fodermus ?? Er der nogle der ved om man kan købe billige fodermus tæt på Svendborg? Vi plejer at købe dem i en dyrhandel til 30 kr....
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. apr 2007
Visninger:
824
varaner tænkte på at skaffe mig en varan igen har haft steppevaraner og grønneleguaner og en slange og skægagamer. så overveje...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. apr 2007
Visninger:
1.007
Krybdyr til salg.. Heej.. Jeg har En leopardgekko : Han er en han. Han er msuk, billeder kan mailes. Han er MEGET håndtam. Fodre ham...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. maj 2007
Visninger:
2.200
skægagame hva kræver det at have sådan en eller to?? hvor stort burt skal den have? osv?? har ikke selv sat mig ind hvad de ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. maj 2007
Visninger:
1.703
Don't try this at home! Her er et par eksempler på, hvordan man kan "håndfodre" sine slanger! En rigtig og en forkert! Først den forkerte: ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. jun 2007
Visninger:
609
fedt så har min slange lige været med til dens første fotoserie:) den måtte være med da bandet Death To Frank Ziyanak skulle...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. aug 2007
Visninger:
735
4 slange på 3 mdr...R.I.P. :ö( Snøft! I middags fik jeg en opringning fra en der passer mine slanger, at dyrelægen, som min kongeboa Tatanka er hos, h...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. aug 2007
Visninger:
631
Foder..? Er der nogle der ved hvor man kan købe billigt foder til slangerne (altså, rottepinkies og lign.)? Plejer at købe i zoo...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. aug 2007
Visninger:
398
ÅH NEJ! :ö( Mundbetændelse! Idag da jeg kiggede til min boa Hubert, mødte et grufuldt syn mig! Jeg gik baglens, og satte mig i sofaen og høl fulds...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. sep 2007
Visninger:
851
SØGER EN SKÆGAGAME (: Hej baboom. Da min han skægagame's mage lige er død. Søger jeg to små nye hunner.:) . Jeg bor i sønderjylland, 2 sm...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. nov 2007
Visninger:
695
Krybdyr Doc Hvis I en dag mangler en god krybdyrlæge kan jeg anbefale Beth Fledelius - hun er sgu dygtig! Her er hendes hjemmesi...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. dec 2007
Visninger:
797
Star-reptiles - er I medlemmer? Hey - så lige i en anden tråd, at der var én der nævnte star-reptiles, og da jeg jo har været bruger derinde i 4 år eft...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. dec 2007
Visninger:
732
Vil du have din annonce på min website Jeg har lige lavet en hjemmeside, og er ved at bygge på min køb/salg/bytte side! Så har du en annonce du gerne vil hav...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. jan 2008
Visninger:
458
Frossen Model-rotte! (Billede) Hehe, jeg skulle fodre mine slanger igår, og tog 3 rotter op ad fryseren... Jeg tror den ene havde været model i dens ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. jan 2008
Visninger:
591
Mus og terrarier... Lige lidt nyt wee har lige henete to rigtig store og gratis terrarier idag men de træger dog til en kærlig og brutal hå...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. jan 2008
Visninger:
735
så har jeg skisme fået en gækko ja kan ikke stae det er det ikke flot =) og hvis det er stavet rigtig så bare glem det første ja var oppe ved en veni...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. mar 2008
Visninger:
687
kan man sætte slanger til salg her? ja vi har to kongeboaer vi skal have solgt og det er jo desværre ikke en særlig aktiv gruppe vi har os her så jeg ville...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. mar 2008
Visninger:
1.088
Underskrifter til Krybdyrgalleri.... Jeg har startet en underskriftsindsamling fordi jeg gerne vil have et krybdyrgalleri op at køre. Smut ind og skriv jer...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. mar 2008
Visninger:
367
AV! Blev bidt af min kongeboa :o/ Av for dælen da :o/ Min kongeboa Logye, på godt halvanden meter satte sig lige i hånden på mig igår aftes, da jeg skub...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. maj 2008
Visninger:
877

Annonce